فرماندار میانه با حضور در جمع کارکنان سپاه این شهرستان گفت: جنگ ما متفاوت تر از همه جنگ ها در سراسر دنیا رخ داد چراکه رزمندگان ما در کمال مظلومیت ولی جانانه با دشمن متجاوز جنگیدند و با شهادت خود، کشور را از دست یغما و تجاوز حفظ کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۴۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری با بیان اینکه بسیاری از کتاب هایی که در مورد جنگ 8 ساله ایران و عراق نوشته شده است کامل نبوده و بازگو کننده آن نیست، ابراز کرد: نویسندگان معمولا دیدگاه های خود را در این خصوص اعمال کرده و واقعیات دفاع مقدس به گونه ای مغفول مانده است.

وی با تشریح بخش هایی از عملیات خیبر و رشادت ها و قدرت فرماندهی شهید باکری، افزود: اگر ما مسئولان امروز در صدر امورات کشور واقع شده ایم، به برکت خون شهداییم، آن ها جان خود را در عین گمنامی فدا کردند تا امنیت و آرامش در کشور حاکم شود، به واقع صاحبان اصلی این مملکت آن ها هستند.

شهدا با شهادت خود کشور را از یغمای دشمن حفظ کردند

شکری انسجام، اتحاد و دوری از تفرقه را کلید واژه های پیشرفت جامعه عنوان کرد و خواستار همدلی مردم و مسئولان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

آیین گرامیداشت هفته پاسدار با حضور کارکنان رسمی و وظیفه سپاه با مداحی، ادعیه خوانی و خاطره گویی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات