مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای 30 ویژه برنامه ضیافت سحری در امامزاده سیدحمزه(ع) تبریز به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۳۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رحیم عبدالجبار با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: 30 ویژه برنامه ضیافت سحری در آستان مقدس امامزاده سیدحمزه (ع) تبریز به صورت زنده و مستقیم در ایام ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی پخش خواهد شد.

وی افزود: در آستان مقدس این امامزاده همه روزه ضیافت سحری برپا بوده و شهروندان تبریزی می توانند با حضور آستان امامزاده سیدحمزه (ه) در جوار این امامزاده روزه خود را آغاز کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری مراسم تلاوت قرآن در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز خبر داد و گفت: مراسم ختم کلام الله مجید در مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز و آستان مقدس امامزاده سیدحمزه (ع) برگزار می شود که این مراسمات نیز به صورت زنده از شبکه سهند پخش می شود.

وی همچنین ادامه داد: علاوه بر این مراسمات، در تمامی امامزادگان استان نیز ویژه برنامه های فرهنگی به ویژه مراسم ختم قرآن کریم با حضور مبلغان اعزامی از قم نیز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها