خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در آیین تجلیل از پاسداران نمونه، سپاه را نهادی کاملا ولایی و پیرو اباعبدالله(ع) دانست و گفت: بنیان و شالوده اصلی فعالیت های سپاه بر اساس خط مشی و سیره امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۱۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی افزود: بر این اساس نیروهای سپاه هرگز به دنبال مال اندوزی، ریاست و اقایی نبوده و نیستند چراکه قیام مولایشان هرگز برای سلطنت و سیطره یابی نبود.

   وی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در طول دوران انقلاب چه در داخل کشور و چه در عملیات های برون مرزی، اظهار کرد: سپاه به عنوان بازوی ولایت، هر کجا که ملت با مشکلی مواجه شده است، بدون درنگ وارده صحنه عمل شده اند.

   حجت الاسلام محمّدی به آمادگی سازمان رزم کشور و مجهز بودن آن در مقایسه با سازمان های رزمی مطرح دنیا، اشاره کرد و زمینگیر کردن دشمن در خاک سوریه توسط نیروی قدس سپاه را یادآور شد و افزود: امروز ارزش افراد به میزان ولایتمداری آن هاست و این شاخص در بین نیروهای سپاه رنگین تر و چشمگیرتر است.

خط مش سپاه پاسداران، سیره امام حسین(ع) است

 آیین تجلیل از پاسداران نمونه با حضور امام جمعه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه این ناحیه برگزار و در آن از امام جمعه جانباز و آزاده این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات