ثروتی گفت: روحانی علی رغم آن که ۵ دوره نماینده مجلس بوده است به هیچ عنوان در زمان ریاست جمهوری خود قانون را تحویل نمی گیرد و اهمیت برای آن قائل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۷۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸

موسی الرضا ثروتی، عضو سابق کمیسیون برنامه  و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم اجرایی شدن قانون شفافیت حقوق, مزایا مسئولین اجرایی کشور و رشد چشمگیر حقوق مسئولین در دولت یازدهم و دوازهم گفت: روحانی علی رغم آن که ۵ دوره نماینده مجلس بوده است به هیچ عنوان در زمان ریاست جمهوری خود قانون را تحویل نمی گیرد و اهمیت برای آن قائل نمی‌شود.

عضو سابق کمیسیون برنامه  و بودجه مجلس شورای اسلامی شما اگر امروز به نرخ ارز و دلار توجه کنید که توسط مجلس شورای اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفت مردم معترض بودند که چرا رئیس‌جمهور در این خصوص پاسخگو نیست؟ یا حداقل معاون اول ایشان در تیریبون ها و رسانه ها حاضر شود و پاسخگو باشد؛اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این یعنی این که دولت نسبت به قانون بی توجه است از طرفی نیز مجلس شورای اسلامی به نوعی فشل عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی قدرت سابق خود را ندارندو دولت نیست مجلس را تحویل نمی گیرد و ارزشی برای آن قائل نیست چون دولت می داند که مجلس کاره ای  نیست  و نمی تواند تصمیم بگیرد لذا در رابطه با اوضاع نرخ ارز و دلار مجلس هر قانونی تصویب کنند دولت کار خود را انجام خواهد داد.

ارسال نظرات