ثروتی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم حقوق مسئولین بیش از دو برابر افزایش پیدا کرد و این در حالی است که حقوق کارمندان و کارگران هر سال در حد ۱۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۷۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱

موسی الرضا ثروتی عضو سابق کمیسیون برنامه  و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،  با اشاره به لزوم اجرایی شدن قانون شفافیت حقوق, مزایا مسئولین اجرایی کشور  گفت: پیش از این مقرر شد تا سامانه ای راه اندازی شود حقوق و مزایا و کل دریافتی های افراد در این سامانه وارد شود.

وی با اشاره به هدف از راه اندازی سامانه حقوق و دستمزد مسئولین اجرایی کشور تصریح کرد:هدف از ایجاد این سامانه شفافیت دریافتی های مسئولین کشور  برای  رویت آحاد مردم بود تا از این طریق قانون شفافیت دریافتی حقوق و مزایای مسئولین اجرایی کشوراجرایی شود.

 عضو سابق کمیسیون برنامه  و بودجه مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما شفافیت حقوق مسئولین به آن صورتی که باید و شاید وجود ندارد این در حالیست که در اغلب کشورهای دنیا مردم از دریافتی ها و حقوق و مزایای مسئولین خود با خبر هستند.

ثروتی خاطرنشان کرد:  این موضوع امری جدید و نوپای نیست بلکه موضوعی بدیهی و روشن است اما در کشور ما دریافتی ها حقوق و مزایای یک مسئول جزء موارد محرمانه تلقی می شود تا جایی که در دولت یازدهم و دوازدهم به ریاست روحانی حقوق مسئولین بیش از دو برابر افزایش پیدا کرد  و این در حالی است که حقوق کارمندان و کارگران هر سال در حد ۱۰ درصد افزایش یافته است.

ارسال نظرات