نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه استان سمنان گفت: بهترین مدال افتخار برای پاسدار این است که خادم مردم باشد.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۶۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با جمعی از پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در دفتر ایشان به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد، با تبریک این اعیاد گفت: پاسداران یاران ولایت هستند.

وی افزود: امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت از روز ولادت تا قیامت برای تمام بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: امام سوم ما شعیان در روز عاشورا زمینی ها، آسمانی ها و اسلام را نجات داد و این افتخار و اتفاقی بسیار مهم است که روز ولادت این امام همام به فرموده امام خمینی(ره) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است؛ البته این امر مسئولیت پاسداران را سنگین می کند.

شاهچراغی با بیان اینکه بنده معتقدم در بین نهادهای انقلاب که به امر امام خمینی (ره) تأسیس شده سپاه پاسداران خورشیدی در میان این نهادهاست ؛ گفت: همه نیروهای مسلح در خدمت رهبری و مردم هستند.

وی در توصیه ای خطاب به پاسداران گفت: بندگی خدا و نماز جماعت به ویژه خواندن نماز در اول وقت را هرگز ترک نکنید و خادم و خدمتگذار مردم باشید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان داشت: از این تعریف بالاتر نیست که امام خمینی(ره) فرمودند ای کاش من پاسدار بودم و در جایی دیگر فرموده اند که اگر سپاه نبود؛ کشور نبود.

آیت الله شاهچراغی تأکید کرد: خدمت به مردم از مسئولیت ها و وظایف پاسداران است سعی کنید گرهی را از کار مردم باز کنید و بدانید که بهترین مدال افتخار برای پاسدار این است که خادم مردم باشد

وی در پایان گفت: یکی از مشکلات جامعه امروز مشکل کم آبی است که همه باهم باید در این استان این مشکل را حل کنیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها