خبرهای داغ:
صورت گرفت:

تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین

به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و روز ارتش محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت یاد و خاطره شهداء لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین با تجلیل از حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۵۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و روز ارتش محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با تجلیل از حافظان و قاریان برتر قرآن کریم این لشگر در مسجد امام سجاد(ع) در پادگان لشگر برگزار شد.
دراین مراسم حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تبریک فرارسیدن ایام شعبانیه اظهارداشت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) از منزلت و مقامی والا برخوردار است که همه شهدا به آن غبطه میخورند و همانطور که در زیارت نامه ایشان می خوانیم " السلام العلیک ایها العبد الصالح " سلام بر تو ای بنده صالح که بنده خدا بودن بالاترین مرحله قرب الهی است.
وی افزود: قرب الهی مقام و جایگاهی است که اول خدا به بندگان نزدیک می شود و در مراحل بعدی خود بنده خود است که با اعمال خود این فاصل را حفظ نزدیک تر و یا خدای نکرده دورتر می کند لذا بخاطر همین است که حافظ می گوید: " میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز " لذا در مرحله قرب الهی حجابی میان پروردگار و بنده نیست وانسان به معبود نزدیک تر از تصور می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز از خدمات ارزشمند جان برکفان ارتش و سپاه در خدمت به کشور و انقلاب تجلیل کرد و اضافه کرد: امنیت بالای کشور مرهون تلاش همه نیروهای مسلح است و همه باید قدردان تلاش های انجام شده در این زمینه باشیم.
عادل یادآورشد: ماه شعبان بهترین فرصت برای تغییر سبک زندگی و اصلاح رفتارهای بندگان است تا با دعا و نیایش برای ماه عبادت و خودسازی آماده شویم.
در این مراسم تعدادی از حافظان و قاریان قرآن کریم، آیایتی از کلام روحبخش قرآن مجید را تلاوت کردند.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها