خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: عامل اصلی پیروزی سپاه در عرصه های مختلف تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۳۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

حجت‌الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوص سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی ره در بدو تاسیس سپاه فرمودند : شما پاسداران آینه مجسم مظلومیت ها و رشادت های این ملت بزرگ هستید .
وی افزود : سپاه پاسداران نقش های مختلفی در انقلاب داشته است و جزو نهاد هایی بوده است که وظیفه حفظ و سینت از انقلاب را بر عهده گرفت .
این مسئول اذعان کرد: نقش های سپاه در پیشرفت انقلاب اسلامی خلاصه در یک عرصه نمی شود بلکه سپاه در همه عرصه های دفاعی سپر انقلاب و مدافع انقلاب بوده است و فعالیت و تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سسال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست .
شجاعی مهر گفت : سپاه پاسداران در حوزه امنیت به خصوص در امنیت پرواز در کشور نقش موثر و حضور پرنگی دارد . در بدو انقلاب و در ادامه انقلاب سپاه در مقابل حملات گروهک های تروریستی نقش موثری داشته است .
وی ابراز کرد: سپاه با حضور خود در سوریه و عراق باعث شد که استکبار جهانی دوباره در منطقه شکست بخور و انقلاب اسلامی با کمک حزب الله و دیگر احزاب انقلابی در منطقه پیروز میدان جنگ در مقابل داعش باشند و این تفکر انقلابی بود که ما را در سوریه و عراق پیروز کرد .
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت : پاسداران با ورود خود در عرصه های مختلف باعث عزت و استقلال در جمهوری اسلامی شدند و از مردم در مقابل تهدید های دشمن ایستادند .
حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان گفت : قدرتی که توانسته است تروریست های آمریکایی را در افغانستان و عراق و سوریه به خاک مزلت بنشاند این سپاه پاسداران بوده است .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها