خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی بیانیه ای فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۲۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی بیانیه ای فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

باسمه تعالی

« پاسداری از انقلاب در واقع اراده انقلابی کشور است؛ اراده انقلابی ،حضور انقلابی،هویت انقلابی »

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اعیاد خجسته شعبان المعظم نوید بخش طلیعه انوار مقدس و ذوات منتجبین عالم است که افتخاری است برای طلا یه داران صیانت از حریت و شرف این مرز و بوم؛ پاسداران دلاور و جانبازان سرافراز و جان بر کف ایران اسلامی که صبر در برابر شان سر به زیر فکنده و استقامت وامدار نگاه باصلابتشان گردیده است.

پاسداران سروقامت ،این فرزندان صالح و پرافتخار حضرت روح الله(قدس سره الشریف) با تاسی به مولی و مقتدایشان اباعبدالله الحسین(ع) حریت،شجاعت و آزادمردی را پیشه خویش ساخته و با تمام توان در پاسداری از حریم انسانیت و شرافت مرزی قائل نشده و در اقصی نقاط عالم در خاموش کردن شراره های شیطانی ظلم و تعدی،گوش بفرمان ولی،جان نثاری می کنند.

امروز نیز همچون گذشته سپاه عزتمند و قدرتمند پاسداران انقلاب اسلامی این بازوان توانمند نظام،انقلاب و رهبری (مدظله العالی) با هوشیاری تمام با رصد تحولات منطقه ای و جهانی و حضور مقتدرانه خود در میدان ، قدرتهای غربی- صهیونیستی و حاکمان خود فروخته عربی را به چالش کشیده و اقدامات کور و نخ نمای اخیر سران استکبار در دمشق و حمص نشان از استیصال این جبهه شوم دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه ،زادروز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ،میلاد با سعادت امام زین العابدین(ع) و ولادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) به پاسداران و جانبازان قهرمان ، از درگاه احدیت عزت روز افزون و سلامت و سعادت برای این عزیزان مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها