سردار بابایی: پاسدار تمام مراحل زندگی خود را در راه امام حسین(ع)، اعتلای اسلام و خداوند تبارک تعالی فدا می‌کند و با این انگیزه وارد سپاه پاسداران شده و اگر غیر از این هدف باشد می‌توان در ایمانش و انتخاب راهش تردید داشت.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۲۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه است، در خصوص قرار گرفتن روز پاسدار در فرخنده میلاد امام حسین(ع) افزود: همان‌گونه که امام حسین(ع تمام وجود، دارایی، خانواده و جانش را در راه خدا و اعتلای اسلام فدا کرد تا اسلام حفظ بماند، پاسداران انقلاب اسلامی به تاسی از امام و مقتدای خود از مال، جان، فرزند و خانواده گذشتند تا اسلام حفظ بماند.

سردار بابایی اضافه کرد: پاسدار تمام مراحل زندگی خود را در راه امام حسین(ع)، اعتلای اسلام و خداوند تبارک تعالی فدا می‌کند و با این انگیزه وارد سپاه پاسداران شده و اگر غیر از این هدف باشد می‌توان در ایمانش و انتخاب راهش تردید داشت.

مقام ارشد سپاه کربلا تمام کوتاهی‌های مسئولان در قبال مردم و جامعه را در هر شغلی مستحق باز خواست در پیشگاه خدا دانست و گفت: پاسداران به واسطه انتخاب شغل مقدس در سپاه، اگر کوتاهی ای داشته باشند چندین برابر در پیشگاه حق مواخذه می‌شوند لذا باید مراقبت بیشتری در امورات به عمل آورند.

سردار بابایی، گذشت در برابر مسائل دنیا، پیشتازی در امورات حسنه، انجام واجبات، انجام مستحبات، رعایت در تمیز دادن حلال و حرام و دقت در رعایت حجاب خود و خانواده را از ویژه گی‌های پاسداران تراز انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی بر شمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها