موسوی شیخ با بیان اینکه شهید سید‌مرتضی آوینی پدید‌آورنده یک جریان فرهنگی متعهد در کشور بود، افزود: حرکت در مسیر آرمان‌های شهید سید‌مرتضی آوینی باعث ارتقای فضائل در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۰۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌یوسف موسوی‌شیخ در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات هفتگی خبرنگاران سوادکوه و سوادکوه‌شمالی باعث پویایی جامعه خبری می‌شود و دست‌یابی به اهداف را تسهیل می‌کند و با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی، گفت: روز شهادت شهید سید‌مرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب در تقویم ثبت‌ شد که بیانگر بزرگی جایگاه این شهید است.

وی با بیان اینکه شهید سید‌مرتضی آوینی پدید‌آورنده یک جریان فرهنگی متعهد در کشور بود، افزود: حرکت در مسیر آرمان‌های شهید سید‌مرتضی آوینی باعث ارتقای فضائل در جامعه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه خبرنگاران توان جهت‌دهی در شهرستان را دارند، خاطر‌نشان کرد: شهید سید‌مرتضی آوینی در هنر و رسانه، الگو است و ما باید در حد توان در این مسیر تلاش کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه خبرنگاران راه را برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی به همگان نشان دهند و برای ترویج حمایت و خرید کالای ایرانی به عمق موضوع نگاه کنند، اظهار‌ کرد: جریان‌سازی و خوراک‌دهی برای ترویج حمایت از کالای ایرانی توسط خبرنگاران مورد‌ نظر باشد و روحیه نشاط و پیگیری حق و حقیقت هم توسط خبرنگاران پیگیری‌ شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران شهرستان سوادکوه به اندازه مدیران ادارات و نهاد‌ها، اطلاعات لازم از شهرستان را دارند، گفت: خبرنگاران با احساس مسؤولیت وارد میدان شدند و متعهدانه مشغول فعالیت هستند.

در جلسه هفتگی انجمن خبرنگاران شهرستان سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، اساسنامه این انجمن مورد بررسی قرار‌ گرفت و اعضای هیأت‌ مدیره انجمن خبرنگاران با حضور 13 نفر از خبرنگاران با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزار‌ شد که سید‌داوود رسولی، سمیه اسماعیل‌زاده، علی‌رضا ذاکری، موسی راستگو به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت‌مدیره و چنگیز عباسی و مجید اسلامی به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل بازرسی برای یک‌سال انتخاب شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها