مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

پاسداری از انقلاب یعنی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

دشمنان انقلاب اسلامی از هر حربه ای برای ضربه زدن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۹۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای پیروزی انقلاب، با فرمان حضرت امام خمینی(ره) پی ریزی  و با حضور جوانان انقلابی و غیور و عده ای از دلسوزان و پیروان راستین و صدیق ولایت فقیه شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی سپاه استان، افزود: بعد از مدتی حضرت امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت سال 58 طی فرمانی به شورای انقلاب، رسماً تأسیس نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند و شورای انقلاب هم با تأسیس شورای فرماندهی سپاه گامی اساسی در جهت سازماندهی این نهاد انقلابی برداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در اولین اطلاعیه سپاه، وظایف کلی آن چنین عنوان شده است؛ کمک به اجرای امور انتظامی و امنیتی، مبارزه مسلحانه علیه جریان های ضد انقلاب، دفاع در برابر حملات داخلی و خارجی، همکاری و هماهنگی با نیروهای مسلح نظام اسلامی، تربیت و آموزش اخلاقی و ایدئولوژیکی، سیاسی و نظامی کادر سپاه و ... .

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز افزود: نظامی گری در واقع یک بُعد از ابعاد مختلف رسالت این نهاد ارزشمند و مکتبی و انقلابی است، که حفاظت و حراست و نگهبانی از نظام اسلامی مهم ترین رکن آن را تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی بالا و فرازمند، دارای آرمان های مکتبی، انسانی و جهان شمول است، که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد و پاسدار واقعی انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون؛ نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ...، باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش و رسالت خطیر سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، تإکید کرد: یادمان باشد ما پاسدار انقلابیم نه کارمند انقلاب؛ لذا پاسداری محدود به ساعت اداری یا 30سال خدمت و زمان و مکان خاص نیست؛ پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی " کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ".

وی با انتقاد از همراهی برخی افراد در داخل کشور با دشمنان انقلاب اسلامی در تخریب سپاه بعنوان یکی از بازوان توانمند ولایت و رهبری، گفت: امروزه شاهد این مسئله هستیم که دشمنان انقلاب اسلامی از هر حربه ای برای ضربه زدن به این نهاد مقدس استفاده می کنند و متأسفانه برخی در داخل نیز آگاهانه یا ناآگاهانه به تبعیت از بیگانگان، با سخنان دوپهلو و کنایه آمیز به چهره ارکان اقتدار نظام  خدشه وارد می سازند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به کارنامه و عملکرد درخشان سپاه در عرصه های گوناگون دفاع از انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای کیان اسلامی، تصریح کرد: نیروهای مسلح با وحدت و انسجام خویش در سایه فرماندهی معظم کل قوا و زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بدون توجه به حاشیه سازی های داخلی و خارجی، مصمم تر از همیشه در مقابله با تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد فرخنده حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، نقش ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و مجاهدان فی سبیل الله در دفاع از انقلاب و حریم آل الله را ستودنی دانست.

ارسال نظرات