خبرهای داغ:
به همت حوزه‌ی بسیج ۱۴ حمزه سید الشهدا (ع) جمعی از خانواده‌های محترم شهدا و اهالی فرهیخته و مذهبی و شهید پرور رهنان (منطقه‌ی ۱۱ شهر اصفهان) جهت تماشای فیلم جذاب و ایرانی به وقت شام در سینمای سپاهان اصفهان حضور پیدا نمودنند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۵۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج غرب اصفهان، به همت حوزه‌ی بسیج ۱۴ حمزه سید الشهدا (ع) جمعی از خانواده‌های محترم شهدا و اهالی فرهیخته و مذهبی و شهید پرور رهنان (منطقه‌ی ۱۱ شهر اصفهان) جهت تماشای فیلم جذاب و ایرانی به وقت شام در سینمای سپاهان اصفهان حضور پیدا نمودنند.
در این رویداد تعداد ۷۰۰ نفر از مردم به همراه امام جمعه و فرمانده‌ی حوزه‌ی بسیج این منطقه برای تماشای فیلم به وقت شام شرکت نمودنند که در این مراسم از دو خانواده‌ی محترم شهدای مدافع حرم قدردانی شد.

شهیدان حسین آقادادی و عبدالمهدی کاظمی شهدای مدافع حرمی بودنند که برای حفظ ناموس پا از کشور خود فراتر گذاشته و در دفاع از اعتقادات و اسلام جان خود را فدا نمودند.
در این مراسم سرگرد اسمائیل حقیقی فرمانده‌ی محترم حوزه‌ی بسیج نسبت به تداوم این چنین کار‌های فرهنگی توسط بسیج در این سال خبر داد.

ایشان بیان نمود: اهالی این منطقه به دلیل فرهنگ و روحیه‌ی جهادی که در سال‌های دفاع مقدس با نثار خون بیش از ۴۰۰ شهید و حضور بیش از ۱۰۰ آزاده و جانباز در این منطقه پتانسیل بالایی در معرفی فرهنگ جهاد و شهادت دارند.
حجت الاسلام محمدی امام جمعه‌ی محترم رهنان با اشاره به گذشت و ایثاری که این فرزندان جهت حفظ و ایجاد امنیت در کشور داشتند، به اهمیت بیان و انجام امربه معروف ونهی از منکر و جهاد در راه خدا اشاره داشتند.

ایشان بیان نمود: معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های انجام شده در مبارزه با غول دست پرورده‌ی امریکا و متحدان غربی و عربی که سالهاست در منطقه ایجاد ناامنی می‌کنند باید در دستور کار مسئولین و افرادی که توانایی انجام این کار را دارند، صورت بگیرد. مسئولین باید از این روحیه درس گرفته و شرایط مناسبی چه از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و.. برای این مردم ولایت مدار ایجاد نمایند و با کسانی که با امنیت ملی بازی می‌کنند، باید برخورد لازم صورت گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها