هانیه دختر هفت‌ساله سمنانی که دست تقدیر او را از تیرماه سال ۹۴ به بیماری سرطان خون مبتلا کرده بود، بعد از معجزه الهی و حمایت‌های کمیته امداد در طرح شفا و گذراندن سه سال دوره درمانی هم‌اکنون بهبود پیداکرده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۴۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مادر هانیه از شروع بیماری دخترش بعد از تولد سه‌سالگی‌ اشاره کرد و گفت: زندگی روی بدش را به خانواده ما نشان داد .

وی با اشاره به اینکه هانیه ۱۵ روز بعد از تولد سه‌سالگی دچار ضعف و بی‌حالی شد افزود: بعد از اولین مراجعه، دکتر معالج وی بعد از بررسی و آزمایش‌های خون تنها به کم‌خونی هانیه اشاره کرد و از بیماری سرطان سخنی به میان نیامد.

مادر هانیه از ادامه ضعف و بیماری وی در روزهای بعد از مرداد سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: در ادامه مراجعه به بیمارستان و پیگیرهای متعدد متوجه بیماری سرطان خون هانیه شدیم.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان و دارو سرطان  و عدم توان تامین مالی  افزود: باراهنمایی یکی از دوستان و مراجعه به کمیته امداد شهرستان سمنان هانیه سه‌ساله، تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سمنان در طرح شفا درآمد.

این مادر مهربان با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان سمنان با پیگیری روند درمانی هانیه بعد از دو سال و هشت ماه و گذراندن مراحل شیمی‌درمانی هم‌اکنون بهبود پیداکرده است افزود: با حمایت‌های کمیته امداد هم‌اکنون هانیه طعم شیرین زندگی را احساس کرده است.

مادر هانیه از حمایت بیش از ده میلیون تومانی کمیته امداد برای انجام مراحل شیمی‌درمانی اشاره کرد و گفت: هانیه در طرح شفا ماهانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کمک نقدی دریافت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دختر هفت‌ساله من تاکنون از حمایت‌های مراکز خیریه بهره‌مند شد است افزود: هانیه دریکی از مراکز آموزشی پیش‌دبستانی شهرستان سمنان به‌صورت رایگان در حال تحصیل است.

مادر لسوز هانیه به تجربه شیرین و تلخ زندگی خود به دوران بیماری و بهبودیافتگی هانیه اشاره کرد و گفت: حمایت‌های کمیته امداد طعم شیرین زندگی ما را جایگزین روزهای تلخ کرد.

وی در ادامه با تأکید بر حمایت همه‌جانبه همه نهادهای مرتبط تا بهبودی کامل هانیه افزود: هانیه هم‌اکنون نیاز به تأمین داروهای خاص و به‌ویژه تغذیه مناسب و آزمایش‌های دوره‌ای دارد که مستلزم  حمایت‌های مالی است.

شایسته ذکر است،هم اکنون ۴۰۱ مددجوی دارای بیماری خاص تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی و درمانی این نهاد بهره مند می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها