مسوول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: اولین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی فردا در منطقه محروم "چم سنگر" شهرستان سپیدشت برپا شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۲۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگویی اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی، سپاه ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، اولین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام اسماعیل هادیان در منطقه محروم "چم سنگر " از توابع شهرستان سپیدشت به مدت یک روز برپا شد.

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل: فوق تخصص قلب، فوق تخصص گوارش، متخصص عفونی، متخصص اطفال، متخصص تغذیه، متخصص زنان، سه پزشک عمومی و دو دندان‌پزشک و کارشناسان آزمایشگاه و همینطور ۱۵ نفر دانشجویان گروه جهادی از رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی وهمینطور حدود ۴۵ نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: آماری که در پایان این روز می توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل هفتصد و ۵۰۰ نفر و انجام بیش ازهزار و ۳۰۰ نوع خدمت می باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی، دارو نیز به‌صورت رایگان ارائه شد و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

ملک آرا تصریح کرد: دیدار گلزار شهدای منطقه، آموزش بهداشت همراه با توزیع بسته های بهداشتی از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در پایان گفت: حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی سپاه استان، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، موسسه تامین درمان بسیجیان و بیمارستان امام خمینی(ره) و سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپیدشت، از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.

 

ارسال نظرات