خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:

امام حسین (ع) قبله نمای انقلابی گری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: سرگذشت پاسدار و پاسداری از انقلاب و احیای دوباره اسلام که با شروع انقلاب اسلامی در مقابله با ضد انقلاب و منافقین آغاز شد و در هشت سال دفاع مقدس و دیگر فتنه های دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ادامه پیدا کرد که الهام بخش و راهنمای جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۲۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت سرور و سلار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: لین روز با ابتکار حضرت امام (ره) روز پاسدار نامگذاری شد، لذا این روز را به آحاد پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض مینمائیم.
وی در ادامه بیان کرد: این نامگذاری که همزمان با ولادت پاسدار اسلام است خود بازگو کننده وظیفه سنگین پاسداران عزیز می باشد چرا که اباعبدالله الحسین (ع )با جان فشانی و فدا نمود جان خود و فرزندان و برادران و یاران با وفایش از دین و مکتب اسلام حمایت نمود و جان دوباره ای به اسلام بخشید و آن را احیا نمود.
حجت الاسلام صادقی شرح داد: سرگذشت پاسدار و پاسداری از انقلاب و احیای دوباره اسلام که با شروع انقلاب اسلامی در مقابله با ضد انقلاب و منافقین آغاز شد و در هشت سال دفاع مقدس و دیگر فتنه های دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ادامه پیدا کرد که الهام بخش و راهنمای جوامع اسلامی است.
این مسئول تبیین کرد: همچنان که نهضت امام حسین(ع)الهام بخش انقلاب اسلامی ایران و سایر انقلابهای اسلامی دنیا بوده است پاسدار انقلاب اسلامی چون از مولایش امام حسین (ع) سرمشق گرفته است با ایمان و اخلاص و مجاهدت برای خدا و ادای تکلیف و تاسی به خصلتهای حسینی مظهر قدرت معنوی هستند که با بالا نگه داشتن پرچم انقلاب اسلامی، انقلابی عمل می نماید و این انقلابی عمل کردن خود الگویی است برای رزمندگان جبهه های مقاومت که امروز چشم به انقلاب اسلامی دوخته اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تاکستان در پایان تصریح کرد: اگر امروز می بینیم جبهه مقاومت در لبنان و عراق و سوریه به پیروزی های چشم گیری رسیده اند به این خاطر است که از پاسدارن و پاسدار انقلاب اسلامی درس آموخته اند که با ثبات قدم و مقاومت و صبر ایستادگی میتوانند دشمن را به عقب برانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها