سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین جانشین فرمانده سپاه بودند
کد خبر: ۹۰۰۸۶۱۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

تاجیک جانشین سپاه ناحیه ورامین:عده ای خواص بی بصیرت عنوان می کنند سپاه پاسداران جنگ طلب است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:سروان پاسدار سعید تاجیک جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین در جایگاه حاضر شده بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بزرگداشت سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و جانباز بیان کرد : این شهدا و جانبازان بودند که با نثار و سپر جان خود نگذاشتن دشمن به میهن پاک ما قدم بگذارد.

وی درادامه سخنرانی اشاره ای به نقش سپاه کرد وافزود:نقش سپاه پاسداران طی سالهایی که از عمر انقلاب میگذرد در حفظ انقلاب و صیانت از ارزشهای آن بسیار پررنگ و موثر بوده، از ابتدای انقلاب و پس از آن هشت سال جنگ تحمیلی و سپس دوران سازندگی تاکنون سپاه در تمامی عرصهها به کمک انقلاب آمده و بارها از انقلاب در برابر خطرات دفاع کرده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع در جهت دوری وطن از دشمان یک افتخار است، افزود: امروزه پاسداران انقلاب هیچ کم و کاستی با پاسداران دوران ۸ سال جنگ تحمیلی ندارندونمونه بارز آن شهدای مدافع حرم میباشند.

وی افزود : پاسدارها، حسینهای زمانه هستند و باید این نکته را در دلخود جای دهند، همان طور که حسین علیه السلام در برابر منکر سر خم نکرد هیچگاه در به پلیدی ها پشت کنند و همواره در مبارزه با آن باشند.


تاجیک افزود:عده ای خواص بی بصیرت عنوان می کنند سپاه پاسداران جنگ طلب است، بعضی ها توقع دارند در مقابل تهاجم دست بسته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه گفت: هوشیارباشیم برخی خواص بی بصیرت وفریب خوردگان جنگ نرم دشمن باشعارصلح طلبی وباجنگ طلب خواندن مدافعان حریم اسلام ناب همانندماجرای غم انگیزصفین دنبال حکمیتی هستندکه خروجی آن بجای صلح ،حاکمیت معاویه هاوحجاج های زمان وغربت ولی برحق، که رهاوردی جزذلت  برای جامعه اسلامی ندارد.

 

ارسال نظرات