امام‌جمعه شهرستان درگز سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، در حوزه‌های مختلف رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۱۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلا الغدیر درگز برگزار شد، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: ثمره تقوا و خدا باوری، پرهیز از گناه و معصیت است.
 
وی در ادامه سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ایام شعبانیه و روز ولادت امام حسین (ع) تشریح کرد: ولادت، زندگی و شهادت این امام بزرگوار تماما خیر و برکت است، تا آنجایی که ملائکه زمین و آسمان از وجود ایشان متنعم هستند.
 
امام جمعه درگز گفت: بدون شک امام حسین (ع) بزرگترین پاسدار اسلام و ارزش‌های دین است که در راه حفظ ارزشها، تمام هستی و دارایی خود را فدا کرد؛ سیره این امام بزرگوار بهترین الگو برای مجاهدان به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام ایروانی عنوان کرد: امام سجاد (ع) طالب حق و حقیقت بودند و صحیفه سجادیه و رساله حقوق ایشان، نشان از همین سبک زندگی دارد؛ نقش افشاگری و پیام رسانی آن حضرت در جریان روز عاشورا، کمتر از رشادت‌های امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان نبود.
 
وی تبیین کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، در حوزه‌های مختلف رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه شناخته می‌شود؛ خدمات بسیج مایه مباهات است و جای قدردانی دارد.
 
امام جمعه درگز تاکید کرد: برچیدن طومار گروه‌های تروریستی، دفاع از حریم هوایی کشور، مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ نرم، مهار فتنه‌های داخلی و منطقه ای، پیروزی در برابر آمریکا و گروه‌های تکفیری بخشی از خدمات ارزنده سپاه است که این نهاد را برای همگان ارزشمند کرده است.
 
حجت الاسلام ایروانی عنوان کرد: مهمترین محرک برای حمله مثلث شوم غرب به سوریه، وضعیت با ثبات این کشور و قرار داشتن در نوک محور مقاومت است؛ ناامنی در سوریه از جمله اهداف بلند مدت استکبار جهانی است چرا که بیشترین سود از این ناامنی عاید رژیم صهیونیستی خواهد شد.
 
وی تشریح کرد: رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که مانع از نفوذ انقلاب در سوریه شود، اما این نفوذ تا نابودی آن‌ها امتداد خواهد داشت.
 
امام جمعه درگز ضمن تاکید بر هشدار‌های مقام معظم رهبری در خصوص مساله نفوذ اظهار کرد: به کار رفتن مکرر مساله نفوذ در بیانات رهبر انقلاب، گواه از ناکامی‌های منطقه‌ای دشمن و دنبال کردن موضوع نفوذ در افکار و شخصیت‌های نظام به جهت ضربه زدن به این کشور دارد.
 
حجت الاسلام ایروانی در پایان خاطر نشان کرد تصریح کرد: هدف دشمن از نفوذ، تخریب و تغییر باور‌های دینی و اعتقادی در جامعه است؛ مسئولین باید دقت کنند آن چیزی که بر زبانشان جاری می‌شود در راستای اهداف دشمن نباشد و با دقت و مراقبت هر چه بیشتر، آرمان‌های اصیل نظام و انقلاب را از خطر دشمنان حفظ کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها