خبرهای داغ:
امام جمعه شال گفت: ما در جنگ اقتصادي هستيم، همان طور که در جنگ دو طرف تلاش می کنند تا سلاح به حریف نرسد ما نیز با حمایت از تولید ملی نباید بگذاریم ارز از کشور خارج شود آنهم برای کالاهایی که گاها مانند و حتی بهتر را در کشور تولید می کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۸۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین نماز جمعه این هفته بخش شال به امامت حجت الاسلام حاج سيدهاشم موسوي شالي اقامه شد.
وی در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اهمیت گرامی داشتن اعیاد شعبانیه روز پاسدار را تبريك گفت و تاکید کرد: اگر سپاه نبود انقلاب نبود، اگر از ظرفيت سپاه استفاده شود بسياري از مشكلات كشور حل ميشود.
موسوي شال به ويژگي هاي معنوي ماه شعبان اشاره كرد و ابراز کرد: ماه شعبان ماه درد دل كردن باخداست. حتي در اول دعاي ماه شعبان اشاره شده خدایا زمانی كه دعا ميكنم دعاي مرا بشنو موقعي كه صدات ميكنم صدايم را بشنو موقعي كه نگاه ات ميكنم نگاهم كن.
موسوي شالي به اهميت نيمه شعبان سفارش كرد و گفت طبق برخي روايات نيمه شعبان در منزلت شب قدر می باشد و در برخی روایات احتمال اینکه ب قدر باشد نیز وجود دارد.
حجت الاسلام موسوي شالي در خطبه دوم نماز جمعه ولادت امام حسين(ع) و روز پاسدار و نیز سالگرد ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز و، ولادت امام زين العبادين را تبريك گفت .
موسوي شالي در ادامه تبیین کرد: ما در جنگ اقتصادي هستيم، همان طور که در جنگ دو طرف تلاش می کنند تا سلاح به حریف نرسد ما نیز با حمایت از تولید ملی نباید بگذاریم ارز از کشور خارج شود آنهم برای کالاهایی که گاها مانند و حتی بهتر را در کشور تولید می کنیم.
امام جمعه شال با اشاره به تجربیات سایر ملل تصریح کرد: در هند گاندي از كالاهاي وطني دفاع كرد، حتي در ژاپن از كفش هاي خارجي استفاده نكردند كفش هاي چوبي پوشيدند تا كارخانه هاي كفش خودشان راه بيفتد.
موسوي شالي توضیح داد: يك بخش از حمايت از كالاي داخلي به مسئولين مرتبط است بايد، جلوي ورود كالاي قاچاق باید گرفته شود بخش دوم تعصب مردم است، مردم باید با تعصب كالاي ايراني بخرند.
امام جمعه شال در خصوص يارانه كشمش كشاورزان نیز مطرح کرد: يارانه كشمش در شال ناعادلانه تقسيم شده است، بايد مسئولين شهر از جمله رئيس جهاد كشاورزي و تمام اعضاي شورا و بخشدار محترم وارد میدان کار شوند؛ گاهي مواقع همه اعضاي شورا فعال نيستند.
موسوي شالي در ادامه افزود: سرما زدگي اخير به باغداران خسارت شديدي وارد نموده است و از طرفي٨٠ درصد باغدران بيمه كشاورزي ندارند، مسئولان باید برای این درصد چاره ای بیاندیشند تا کشاورز به بیش از این صدمه نبیند .
در پایان امام جمعه شال، رحلت امام جمعه آبيك حجت الاسلام سيدابوتراب موسوي را تسليت را گفت.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها