به مناسبت میلاد امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت روز پاسدار با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس و پاسداران در محل نمازخانه این مرکز برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۰۸۵۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم حجت الاسلام باباشاهی نماینده، ولی فقیه ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: پیام اصلی قیام امام حسین (ع) پاسداری از دین مبین اسلام بود.

حجت الاسلام باباشاهی پشتوانه واقعی حرکت پاسداران در مسیر انقلاب را صبر، استقامت و دلگرمی خانواده‌ها ذکر کرد و افزود: تمامی پاسداران باید با عمل به فرمان مقام معظم رهبری، حافظ سه اصل مهم و اساسی بصیرت، معنویت و تربیت بوده و با پاسداری از این سرمایه‌های اصیل، تضمین کننده همیشگی راه نورانی انقلاب اسلامی باشند.

وی در ادامه افزود: امام حسین (ع) با شهادت در راه خدا، دین اسلام را زنده کرد و شایسته است که پاسداران با قدر دانستن از ارزش‌های این انقلاب پاسداری و با بصیرت کامل پیش بروند تا دشمنان قسم خورده انقلاب برای همیشه شکست بخورند.

بابا شاهی  با بیان اینکه امروز دشمنان بی پروا وارد میدان شده اند افزود: دشمنان ایران اسلامی چیزی برای از دست دادن ندارند بهمین خاطر در مقابله با این نهاد مردی برخواسته اند و این نهاد را با عناوین مختلف و با سیاه نمایی معرفی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه افزود:پاسداران ذخیره‌های این انقلاب هستند و باید با پایمردی و بصیرت سیاسی و عمل جهادی به پاسداری و دفاع از ارش‌های انقلاب اسلامی بایستند.

در پایان این مراسم از پاسداران نمونه سپاه بیت المقدس استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات