خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز سی و یکم فروردین ماه شهروندان 440 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۴۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

برقراری 440 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 31 فروردین ماه، چهار عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز سی و یکم فروردین ماه شهروندان 440 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین از این تعداد 16 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 50 تماس اشتباه و متاسفانه 369 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ چهار مورد آتش سوزی شامل حریق کارگاه تهیه کود در بلوار سید جمال الدین، دو مورد حریق سطل زباله در مدرس و حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شکریه توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات