فرمانده سپاه مراغه در همایش خانوادگی پاسداران این ناحیه با تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه در تالار سرباز گفت: وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: امروز پاسداران ما در دفاع از حریم اسلام حماسه آفریدند و هرجایی که نیاز به دفاع بود وارد میدان شدند و سند محکمی را در تاریخ به ثبت رساندند.

وی روز پاسدار را روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی دانست و اظهارداشت: پاسداران نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از آغازین روزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان داده اند.

سامی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ حسینی و شهادت شکل گرفته است، یادآور شد: حرکت در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی جز با تبعیت محض از ولایت فقیه و اتکاء به قدرت الهی ممکن نیست.

فرمانده سپاه مراغه تاریخ سراسر پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران را مملو از صحنه ها و حوادثی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به وظیفه ذاتی خود که پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، با حضور عاشورایی  خودشان ، تهدیدات و فتنه های پی در پی دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند .

سامی در ادامه سخنان خود از همسران پاسدار هم قدرانی و بیان کرد: اکر شما همسران پاسداران زمینه حضور و فعالیت پاسداران را فراهم نمی کردید آن ها در انجام رسالت خود موفق  نمی شدند.

  وی یکی از عوامل پیروزی و موفقیت پاسداران را خانواده های دانست و افزود: اگر شما ها با دار و ندار پاسداران نمی ساختید و زمینه حضور این مدافعان  نظام را در عرصه های مختلف فراهم نمی کردید شاید این همه موفقیت به دست نمی آمد.

ارسال نظرات