خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۰۸۵۰۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی بهمنی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت:امام حسین علیه السلام بزرگترین پاسدار اسلام است،که در زمانه خود اصول و بنیان دین را از سوی حاکمیت ظلم و تزویر در خطر دیدند و تنها اقدام را قیام دانسته و در راه پاسداری از آنان تمام هستی و دارایی خود را نثار کردند.

وی در ادامه افزود:این روز را روز پاسدار نامیدند چون شیوه و عملکرد آن امام شهید چه در عرصه تعالی شخصیت فردی و چه در عرصه قیام و جهاد در راه حفظ ارزش های بنیادین دینی بهترین الگو برای تمام مجاهدان به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

 

بهمنی بیان داشت:مجاهد و پاسدار راستین کسی است که از آغاز قیام ملت ایران با تاسی از منش امام شهیدان در عرصه جهاد به انجام وظیفه پرداخت و امروز نیز در عرصه های مختلف با بصیرت و شجاعت ، پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی هستند و تا پیروزی نهایی این حرکت را ادامه می دهند.

وی در ادامه به سالروز واقعه طبس و حمله آمریکا به ایران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شکست حمله نظامی آمریکا به طبس در سال ۱۳۵۹ که به امداد و معجزه الهی بود،هدف آمریکا از تدارک این عملیات نظامی آزادسازی گروگان ها در لانه جاسوسی و به دست آوردن آبروی از دست رفته خود با پیروزی در این عملیات بودند اما وقتی کماندوهای آموزش دیده آمریکا در صحرای طبس فرود آمدند،طوفان شن مثل ابابیل بر سر آنها فرود آمد و آنان را زمین گیر کرد و به هلاکت رساند.

وی در پایان گفت:خود آمریکایی ها این واقعه را شکست بزرگ نامیدند که موجب بر ملا شدن قدرت پوشالی نیروی نظامی آمریکا و حقانیت انقلاب اسلامی را برای جهانیان ثابت کرد و نشان داد که قدرت خداوند از هر نیرویی به ظاهر قدرتمندی توانا تر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها