خبرهای داغ:
امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بقیه االاعظم گفت: اگر دشمنان امروز در سوریه و جای دیگر تهاجم می‌کنند از روی ترس و درماندگی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۹۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان خطاب به مستکبران و دشمنان اسلام اظهار داشت: بدانید که دوران زورگویی تمام شده و امروز زنجیره مقاومت اسلامی با تمام توان در سراسر جهان در برابر نقشه‌های شما ایستاده‌اند و هیچکدام از توطئه‌های شما به سرانجام نخواهد رسید.

نمازی ابراز داشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از شکست تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق تصمیم گرفته است با هدف مقابله با جبهه مقاومت در سوریه نیروی نظامی به این کشور اعزام کند.

وی افزود: رئیس جمهور عقب افتاده و روانی آمریکا با اسلام و جبهه مقاومت در سوریه درگیر شده و می‌خواهد ۱۲ هزار فرد مسلح را برای حمله به ارتش سوریه که بیشتر آن‌ها از جبهه النصره و جیش الحر هستند سازماندهی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حلول ماه مبارک شعبان گفت: شعبان فرصتی ناب برای غفلت زدایی و بی‌توجهی است، باید از فرصت‌های ناب نهایت استفاده را کرد تا با زدودن غبار‌ها بتوانیم وارد ماه مبارک رمضان شویم؛ ماه شعبان انسان را به بیداری فرا می‌خواند.

وی با اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی وظیفه نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن را برعهده دارد.

نمازی با اشاره به فرمود: ه امام راحل که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش اساسی در مقابل سرکوب دشمنان بعثی ایفا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها