خبرهای داغ:
حاجی دلیگانی خبر داد

طرح موضوع بحران آب اصفهان در هیأت دولت توسط رئیس جمهور/ انتقال پساب برخوار به شرق اصفهان ناشیانه است

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه‌ای به‌تازگی به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور دادیم تا برای زاینده‌رود چاره‌ای بیاندیشد، روحانی نیز این نامه را در جلسه هیأت دولت مطرح کرد اما هنوز تصمیم مشخصی گرفته نشده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی مهدیه خورزوق، بحران آب در استان اصفهان را به مسؤولان کشوری و استانی گوشزد کرد و اظهار داشت: استان اصفهان با همین روند کنونی مصرف آب در بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی، تا مرداد آب برای مصرف خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: نامه‌ای به‌تازگی به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور دادیم تا برای زاینده‌رود چاره‌ای بیاندیشد، روحانی نیز این نامه را در جلسه هیأت دولت مطرح کرد، اما هنوز تصمیم مشخصی گرفته نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از مردم استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و یزد خواست با درست مصرف کردن و پرهیز از اسراف آب، کمک کنند تا آثار کم‌بارشی امسال به حداقل برسد.

وی هم چنین انتقال پساب شهرستان برخوار به شرق اصفهان را طرحی ناشیانه توصیف کرد که به بدتر شدن وضعیت سفره‌های زیرزمینی دشت‌های تشنه برخوار منجرخواهدشد.

به گزارش فارس، ساخت مسجد و مهدیه بزرگ شهرخورزوق امروز در این شهر آغاز شد؛ هیأت مذهبی اسلام‌آباد، این مسجد را با جمع‌آوری کمک‌های خیران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۵۲ متر خواهد ساخت.

در طراحی این مسجد ساخت شبستان، مناره‌ها، گنبد، واحد‌های فرهنگی و اداری، تأسیسات بهداشتی سرمایشی و گرمایشی پیش‌بینی‌شده است؛ این مصلی گنجایش یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ نمازگزار را داراست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار