خبرگزاری بسیج: معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از پایش و معاینات سلامت هزار نفر از کارگران خدمات شهری و فضای سبز این منطقه به منظور حفظ و ارتقاء سلامت آنها خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۸۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: معاینات سلامت 1000 نفر از کارگران حوزه امورشهری و فضای سبز مدیریت شهری این منطقه در حال اجراست و تاکنون 50 درصد از کارگران پایش شده اند.

شیرازی با اشاره به اینکه حفظ و ارتقاء سلامت منابع انسانی شاغل به خصوص در حوزه هایی که مخاطرات بیشتری برای عوامل اجرایی دارند، بسیار مهم است، افزود: 400 نفر از کارگران در حوزه فضای سبز و 600 نفر در حوزه خدمات شهری مشغول فعالیت هستند که چکاپ سلامت آنها به صورت رایگان انجام می شود.

وی به همکاری شرکت شهر سالم بابت انجام این معاینات اشاره کرد و ادامه داد: ویزیت پزشک و آزمایش های معمول جهت بررسی فاکتور های مهم سلامت نظیر قند، چربی، کلسترول، هپاتیت، آنزیم های کبدی، نوار قلب، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و تنفس در این معاینات انجام می شود.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 یادآور شد: کارگران سرمایه های انسانی هر مجموعه محسوب می شوند که حفظ و حمایت از آنها از مهمترین وظایف مدیریت شهری است و پایش سلامت این جامعه ارزشمند، به صورت دوره ای اجرا می شود.

ارسال نظرات