خبرهای داغ:

محکومیت دشمن ایران در جهان حاصل قدرت انقلاب اسلامی است

امام جمعه اصفهان با اشاره به ناکامی دشمنان در برابر قدرت اسلام گفت: محکومیت دشمن ایران در جهان حاصل قدرت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۸۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این همزمانی را باید به فال نیک گرفت دشمنان، تحریم کنندگان و کسانی که علیه سپاه در تلویزیون‌های خود بدگویی می‌کنند را ناکام می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران از زمان تاسیس در دوم اردیبهشت سال 58 تاکنون رشد خوبی داشته است، امام راحل در این باره فرمودند "من وقتی می‌بینم این پاسداران و ارتشیان جان خود را در کف دست گرفته و شبانگاه در سنگرهای خود به نماز شب می‌ایستند فکر می‌کنم اگر اینان مومن هستند پس من که هستم."

امام جمعه اصفهان گفت: خدا را شکر می‌کنیم که نیروهای مسلح ما همچنان انقلابی باقی مانده‌اند و تا پایان نیز انقلابی مانده و انقلابی‌گری می‌کنند. براساس بیانات رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین اهداف دشمن نفوذ در افکار مردم و شبهه افکنی است، باید این شبهه‌ها را برطرف کرد. ایشان همچنین فرمودند حواستان جمع باشد و کوچک ترین تردیدی اگر در صلاحیت مسئولی دارید بررسی کرده و آن را اعلام کنید و مسئولان بالادستی نیز باید اطاعت کنند.

وی با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بیان کرد: این واقعه در تاریخ کشور بی نظیر است، دشمن با بهترین امکانات خود به دنبال بازگرداندن جاسوسانشان از ایران بودند اما اراده خداوند مانع شد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به وقایع اخیر سوریه گفت: دشمن قدرت ندارد، چرا که ناکامی آنها در 8 سال دفاع مقدس در مقابل رزمندگان مسلمان مشخص است، اکنون نیز با توسل به دروغ سعی در نشان دادن قدرت خود را دارند، کشورها در همه دنیا علیه 3 کشوری که حمله موشکی به سوریه داشتند واکنش نشان دادند، وقتی دشمن ما در دنیا محکوم می‌شود حاصل ضربه‌ای است که از قدرت و نیروی انقلاب اسلامی خورده است و این همان صدور انقلاب ما به جهان است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: ماه شعبان ماهی بسیار ارزشمند و سراسر عید است، پیامبر اکرم (ص) فرمودند ماه شعبان ماه من و رمضان ماه خداست، هرکس در ماه من یک روز روزه بدارد در روز قیامت من او را شفاعت می‌کنم و کسی که ماه رمضان را روزه بدارد از آتش غضب الهی نجات پیدا می‌کند.

امام جمعه اصفهان در خطبه نخست نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به حق فرزندان گفت: حق نخست انتخاب مادر خوب برای فرزند است، یعنی انسان هنگام ازدواج ملاک‌های ارزشمند و جدای از مسائل ظاهری را مدنظر قرار دهد تا آن مادر فرزندانی صالح را در آینده تربیت کند، حق دیگر انتخاب نام خوب و حق سوم تربیت دینی فرزندان است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف تربیت فرزند، افزود: یکی از مسائل مهم در تربیت فرزند محبت است، بوسیدن فرزند توسط پدر عامل نزول رحمت خداوند است، این موضوع پیرامون دختران بیشتر سفارش شده و پیامبر اکرم(ص) در این باره تاکیدات فراوانی داشته‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار