فرمانده سپاه سلمان گفت: وظیفه حراست از ارزشها وآرمانهای انقلاب بر عهده سپاه است
کد خبر: ۹۰۰۸۴۸۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بین نماز گزاران نماز جمعه در مصلی قدسی زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت امام حسین (ع) وروزپاسدار اظهارداشت: امام خمینی (رحمه الله علیه) بنیانگذار حکومت اسلامی ایران با تیز بینی و تدبیر فرمان تشکیل سپاه پاسداران را صادر کرد و وظیفه حراست و پاسداری از انقلاب را به این نهاد سپرده است.
وی با تاکید بر این مطلب که سپاه لحظه‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب غافل نمی‌شود بیان کرد: سالروز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان توسط امام خمینی (ره) روز پاسدار نامگذاری شد تا این قشر به تاسی از شیوه و روش امام حسین (ع) برای حفاظت از انقلاب که زاییده مکتب امام حسین (ع) است جان خویش را در طبق اخلاص بگذارند.
سردار معروفی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و نطامی نقش آفرینی کرده و همیشه در کنار مردم و با مردم بوده است.
این مسئول گفت: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دشمنان انواع توطئه‌ها و ترفند‌ها را برای ضربه زدن به ملت ایران و نظام اسلامی بکار داشته، اما سپاه پاسداران به عنوان نهادی مردمی در کنار مردم ایستاده است.
فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: در بدو انقلاب دشمنان در کردستان و غرب کشور علیه ملت ایران و سبز پوشان سپاه دست به تحرکاتی می‌زدند که مشابه این تحرکات در عصرحاضر، در سوریه و عراق توسط گروهک تکفیری داعش به نمایش گذاشته شد.
وی با اشاره به این مطلب که امروز ملت ایران به مدد دستاورد‌های مختلف سپاه در عرصه‌های گوناگون مقتدر،  سربلند و پیروز است تصریح کرد: سپاه پاسداران همان سازمان نو پای انقلابی است که با دست‌های خالی در جنگ نابرابر و تحمیلی هشت ساله عملیات‌های سرنوشت ساز کربلای پنج، والفجر هشت و ... را در میدان حق علیه باطل از خود به نمایش گذاشت.
معروفی ادامه داد: سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس برای حفاظت از انقلاب و مردم در مقابل دشمنان ایستادند و در این راه شخصیت‌های مهم و فرمانده هان را تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کرد، همانطور که امروز در جبهه مقاومت فرمانده هان در خط مقدم و مقابله با دشمنان قرار دارند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان مباحث اقتصاد مقاومتی، سازندگی و امنیت را از الویت‌های سپاه عنوان وافزود: در عصر حاضر علی رغم بد خواهی‌های دشمنان، ایران دارای قدرت دفاعی موشکی منحصر به فردی است که جهانیان را به حیرت در آورده است.
وی تصریح کرد: تامین امنیت، حراست از مرزها، کمک به جبهه مقاومت واسلام ناب محمدی، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و از بین بردن سناریویی که در صدد حفاظت از رژیم صهیونیستی در منطقه است را از اهداف سپاه عنوان کرد.
این مسئول گفت: سپاه پاسداران برخی از اظهارات وحدت شکن و کینه توزانه را محکوم می‌کند.
معروفی بیان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که فرمانده هان قرار گاه قدس برای آرامش در استان و منطقه به صورت شبانه روزی پای کار هستند.
ارسال نظرات