امام جمعه شهرستان ساری گفت: هدف دشمنان از حمله به سپاه، ضربه زدن به انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۶۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله طبرسی با اشاره به نامگذاری روز در سال 58، این تصمیم را برگرفته از اندیشه الهی و نورانی حضرت امام (ره) دانست و افزود: خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تامین امنیت کشور بسیار ارزنده و غیر قابل انکار است.
نماینده ولی فقیه در مازندران، انقلاب اسلامی را استثنایی مبتنی بر اخلاق و فضیلت برشمرد و گفت: نیروهای مسلح با ایستادگی در برابر جهانخواران و دفاع از ارزش های الهی شهدای والامقامی را تقدیم این انقلاب کردند.
خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به سخن حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، سپاه و ارتش را دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی در 8 سال دفاع مقدس نام برد و افزود: ایستادگی سپاه در برابر غرب و تکفیری ها دلیل تخریب همه جانبه بر علیه پاسداران بوده و علت ترس دشمنان از ایران، آمادگی سپاه، ارتش و بسیج است.
آیت الله طبرسی، زحمات جانبازان برای پیروزی و دفاع از نظام مقدس اسلامی بسیار ارزنده توصیف و خدمت به این قشر را افتخاری بزرگ دانست و گفت: فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب امنیت امروز مردم کشور شده است.
امام جمعه شهرستان ساری با تاکید بر مبارزه با فساد، اشرافی گری را باعث آسیب به حکومت برشمرد و افزود: مسئولان باید ساده زیستی را سرلوحه خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در مازندران، نفوذ دشمنان را باعث نوسانات قیمت ارز اعلام کرد و گفت: این اتفاقات به علت وجود دست های بیگانگان و سالم نبودن بدنه اداره ها است.
آیت الله طبرسی، موضوع کمبود آب برای کشت برنج را یکی از نگرانی های امسال مردم و مسئولان بیان کرد و افزود: با مدیریت صحیح مدیران و صرفه جویی مردم، می توان این مشکل را کنترل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها