نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سپاه امتحانش را پس داده است، گفت: می‌ترسند به ایران حمله کنند، سپاه برای کشور و انقلاب جان می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۶۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: ما در عالم هستی و طبیعت ما زندگی می‌کنیم و این نسخه‌ای در عالم بالا دارد.

وی افزود: تمام آنچه در عالم است نسخه و صورتش، عکسش و تصویرش در عالم بالا است و در خزانه الهی همه ما و موجودات صورت و تمثال داریم و این عالم به این آسانی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خداوند ستارالعیوب است، تصریح کرد: اگر کسی در شب ولایت امام حسین(ع) و امروز اگر گناه و معصیت کند خداوند برای اینکه ملائکه‌اش متوجه نشوند آن را ثواب نشان می‌دهد و از معصیت ما خجالت می‌کشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید اسرار یکدیگر را حفظ کنیم، بیان کرد: نباید در زندگی دیگران ورود پیدا کنیم و جستجو کرد و عیوب دیگران را عام کنیم.

طبرسی با تاکید بر اینکه تهمت و افترا در جامعه زیاد شده است، بیان کرد: در فضای مجازی به نام فضای آزاد به راحتی آبروی دیگران را می‌برند و گناه خیلی زیاد شده است در گذشته گناه اشاعه نمی‌شد اما الان در کل کشور منعکس می‌شود.

وی گفت: خداوند به ما لطف دارد و گناه ما را می‌پوشاند ما هم از خدا بترسیم و زبان ، گفتارشان، گوشمان بر گناه ببندیم.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: خدا در قرآن به تقوا تاکید کرده است و تقوا انسان را از آتش جهنم مصون می‌دارد و اگر تقوا داشته باشیم هر جا صحبت نمی‌کنیم.

این مسؤول به نامگذاری رهبر کبیر انقلاب به روز پاسدار اشاره کرد، گفت: امام خمینی می‌دانست این گوهر گران‌بها و این انقلاب استثنائپیی است و انقلابی مانند فرانسه، چین و کوبا نیست و این انقلاب راه دیگری دارد.

طبرسی اظهار کرد: انقلاب اسلامی راه خدا و صراط المستقیم و اخلاق و فضیلت و دوستی و انسانی است و با مزاج دنیاخودان ناسازگار است‌.

وی یادآور شد: برای اینکه این انقلاب پشتیبان داشته باشد و این انقلاب بماند احتیاج به نیروی مسلح داریم که از ارزش‌ها پاسداری کند خون و شهید بدهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سپاه نیاز امروز، دیروز و فردای انقلاب است، گفت: سپاه در کنار ارتش و بسیج هست سال از کشور دفاع کرد و کشور را از دست دشمنان نجات داد.

این مسؤول افزود: امام این شجره طیبه را کاشت و این درخت بال و پر گرفت و شفا وجودی‌اش کشورهای اسلامی را گرفت و توانمند شدنش پشت دشمن را لرزاند و این همه سمپاشی می‌کنند نتیجه‌ای ندارد.

طبرسی بیان کرد: اگر سپاه و بسیج نبود سوریه، عراق و دیگر کشورها را می‌گرفتند و پرچم آن را به دست رژیم صهیونیستی می‌دادند.

وی با بیان اینکه سپاه امتحانش را پس داده است، گفت: می‌ترسند به ایران حمله کنند، سپاه برای کشور و انقلاب جان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دنیا به دنبال گوهر امنیت است، بیان کرد: نمی‌گوییم بسیج و سپاه و اطلاعات اشتباه ندارند اما با کارها و فداکاری و ایثارگری حفظ و حراست در کشور را به وجود می‌آورند و این مهم است.

این مسؤول افزود: هر کسی که در استان عزل و نصب می‌شود با نماینده ولی فقیه هماهنگ می‌شود و اینکه می‌گویند نماینده ولی فقیه عزل و نصب می‌کنند اشتباه است و این کار مسؤولان مربوطه است.

طبرسی گفت: همه خدمتگزاران برای من عزیز هستند و بنیاد شهید یک منطق عاطفی است و مسؤول باید با خانواده جانباز و شهدا باشد.

وی اظهار کرد: ما در خدمت جانبازان و خانواده شهید هستیم و به آنها می‌بالیم و هنوزم خانواده‌های شهیدان جاویدالاثر منتظر آمدنتان هستند و هر کس عمدا به انقلاب لطمه وارد کند لعنت خدا و شهدا شامل حالش می‌شود و مسؤول است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: باید ریشه فساد را از بین ببریم و نباید اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی در زندگی مسؤولان حاکم باشد و ساده زیستی را در حکومت بال کنیم و به دنیا نشان بدهیم از نظر مکتبی و رفتاری با آنها متفاوت هستیم.

این مسؤول به نوسان قیمت ارز اشاره کرد گفت: چرا ارز این رو و آن رو می‌شود اگر بدنه سالم باشد حرف یکی باشد قیمت‌ها تغییر نمی‌کند وقتی چندین مغازه سراغی را می‌بندند معلوم است دستی در کار است.

طبرسی با اشاره به اینکه بحران آب را باید جدی بگیریم، افزود: بحران مدیریت آب تشکیل شود، مردم مازندران برنج‌کار هستند و باید در مصرف آب کشاورزان نظارت شود و مردم در این زمینه باید توجیه شوند به مسئول هم گفتم اگر آب درست مدیریت نشود پیامد خوبی نخواهد داشت.

وی گفت: قوم رستگار باید تا جایی که می‌تواند مایحتاج خود را تامین کند و این فرهنگ باید در جامعه زنده شود تا شاهد رونق اقتصادی و مشاغل باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها