به مناسبت سوم شعبان و نام گذاری این روز بزرگ به نام پاسدار، سپاه خوی در تکریم و نکوداشت سلحشورترین نیروها ی انقلاب بیانیه صادر نمود.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۴۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این بیانیه سومین روز از ماه شعبان المعظم را جلوه‏‌ای با شکوه از تاریخ هستی عنوان کرده که چشم تاریخ و بشریت به انوار اختر درخشان وجود سالار آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) روشن شد.

این پیام همچنین سپاه پاسداران انقلای اسلامی ایران را به مثابه بخشی از هویت انقلاب اسلامی برای پاسداری و دفاع همه جانبه و سلحشورانه از اهداف، آرمان‌ها، دستاوردها و عناصر اصلی انقلاب همواره در خط مقدم مصاف با دشمنان و ضد انقلاب داخلی و خارجی و حضور سرنوشت‌ساز خود عنوان کرد که اقتدار خویش را به معرض دید جهانیان گذاشته اند.

 این بیانیه گفته، سبزپوشان سپاه با همان معنویت، خلوص، صلابت و اقتدار به راه روشن خود که راه معنویت و آزادگی است، ادامه می دهند و مایه عزت و افتخار نظام و منشأ امنیت و آرامش در منطقه هستند.

در ادامه این بیانیه مردمی بودن سپاه و اتصال آن به اقیانوس بیکران ملت ایران را از ویژگی‌های تاثیرگذار بر راهبردهای دفاعی این نهاد معرفی و افزوده: ویژگی مردمی سپاه که به شجره طیبه بسیج نهادینه شده است سپاه را به یک قدرت عظیم ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است که بزرگترین توانمندی‌ها را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح منطقه‌ای و جهانی دارا می‌باشد، توانمندی و ظرفیتی که در کنار هوشمندی و اقتدار در صحنه شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی انقلاب و نیز اشراف اطلاعاتی بر موقعیت و رفتارهای دشمنان خواهد توانست دستاوردهای تاریخ‌ساز دیگری را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران و نیز ملت‌های اسلامی دیگر به ارمغان آورد.

در پایان این پیام با  تبریک و تکریم سوم شعبان سالروز میلاد سومین اختر تابناک آسمان و تبریک روز پاسدار به سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده این روز خجسته فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم انسان‌های فداکاری است که تحقق ارزشمندترین مفاهیم الهی را در باور و گفتار و رفتار، سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند و در پرتو فرهنگ متعالی مکتب عاشورا و با منش حسینی(ع)، روحیه انقلابی و همراهی پیوسته و بی‌دریغ با ملت و دولت، در انجام مأموریت‏‌های خطیر خود، کارنامه‌ای درخشان و پرافتخار آفریده‌اند.

ارسال نظرات