نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:سپاه پاسداران به دژ مستحکم و نفوذ ناپذیر ملت ایران تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۴۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان اساسی ترین و مهمترین نهادهای انقلابی به ولایت مداری و روحیه انقلابی و معویت و دانش و آمادگی رزمی در جهان شناخته شده است.
وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان اساسی ترین و مهمترین نهادهای انقلابی به ولایت مداری و روحیه انقلابی و معنویت و دانش و آمادگی رزمی در جهان شناخته شده است.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: بی تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی بسیار مقدس که توسط امام راحل تاسیس شد و اولین مولود مبارک انقلاب اسلامی است و مسؤولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب و دفاع از نظام و آرمانهای بلند امام و شهدا گرانقدر را بر عهده دارد و در این راستا کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به یادگار گذاشته است.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای ارتقای آمادگی و توانمندی دفاعی کشور لحظه ای کوتاه نخواهد آمد و امروز بحمدالله این نهاد مقدس در اوج اقتدار در تمامی عرصه ها به دژ مستحکم و نفوذ ناپذیر ملت ایران تبدیل شده است.
وی ادامه داد: عنوان گاو شیرده برای رژیم آل سعود بزرگترین رسوائی و تحقیر در جهان و منطقه در تاریخ سیاسی این کشور ثبت شد و رژیم نامشروع آل سعود برای ادامه حیات ننگین و خفت بار خود به رژیم آمریکا آنهم با بتاراج گذاشتن ثروت ملی کشور و بذل و بخشش های بیلیاردی به سران فاسد کشور های غربی دل بسته است.
امام جمعه ایلام گفت: ریاض بدلیل شکست های منطقه از جمله موضوع سوریه و عراق و یمن و لبنان درصدد ایجاد شکاف کشورهای منطقه با ایران و تبلیغ ایران هراسی در بین کشورهای عربی منطقه بویژه عراق و لبنان است در حالیکه رژیم سعودی و بن سلمان میراث تجاوزگری صدام علیه ملت ایران و عراق را کاملا به ارث برده و بدنبال تکرار این تجربه در دوران پس از صدام است.
وی اضافه کرد: لذا رژیم آل سعود چاره ای جز شیردهی ندارد چون می داند در صورت شیر ندادن ایستگاه آخر گاوهای شیری همان کشتارگاه گاوهای پرواری است پس با کمال میل به شرط ادامه حیات شیردهی را برگزیده است.
خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: پیش بینی راهبردی رهبر حکیم انقلاب که فرمودند مسلما آمریکا در اهداف خود شکست خواهد خورد تحقق پیدا کرد و حمله سه کشور جنایتکار آمریکا و انگلیس و فرانسه به سوریه به بهانه بکارگیری سلاح شیمیایی برای سقوط حکومت مردمی بشار اسد بود.
حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: بطور قطع شیمیایی بهانه است و اصل حکومت دمشق نشانه است. هر زمانی که ارتش سوریه و مقاومت اسلامی در میدان های نبرد با تکفیری ها مورد حمایت غرب و آل سعود به پیروزی های بزرگ دست می یابند آمریکا برای جلوگیری از این پیروزی وارد میدان می شود. قطعا این حملات موشکی نمی تواند سرنوشت جنگ سوریه را تغییر و مانع شکست مفتضحانه تکفیریهای مورد حمایت آنها شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت فیلم سینمایی به وقت شام افزود: این فیلم درباره مدافعان حرم یکی از شاهکارهای هنری هنرمندان متعهد و انقلابی از جمله هنرمند انقلابی حاتمی کیا است، این فیلم ولایتمداری، ایمان و اعتقاد مدافعان حرم را به زبان هنر به نمایش گذاشته است،
خطیب جمعه ایلام در خطبه نخست خود به فرا رسیدن ماه شعبان اشاره کرد و گفت: شعبان ماه نبی اکرم (ص) و ماه احیای سنت‌های خاتم النبیین است، مهم‌ترین عمل در این ماه حواندن مناجات شعبانیه است.

 

 

ارسال نظرات