خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نماز جمعه شهرستان سمنان گفت: نظر امام خمینی (ره) در مورد پاسداران بیانگر ارزش والای این نهاد مقدس است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۴۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان آیت الله شاهچراغی در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان سمنان ضمن دعوت همگی به احسان و تقوی الهی به آیات ولایت و امامت در قرآن کریم (آیه آخر سوره تکاثر اشاره کرد و گفت:خدا خیلی به ما انسان‌ها نعمت داده است، ولی گاهی ما انسان‌ها شاکر نیستیم.
وی ادامه داد: ما در برابر نعمات الهی وظایفی داریم که شامل چند بخش می‌شود. نعمت شناسی یک از این وظایف است، چون نعمت شناسی کلید خداشناسی است. خود شناسی نعمت دیگری است که خدا به ما عطا کرده است.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های اول خود گفت: بهترین نعمات در دنیا سلامتی و امنیت است انسان با عبادت و نماز و خدمت به نظام و جامعه اسلامی باید شکر گذار نعمات الهی باشد؛ و یک نعمت هم مربوط به دنیا و آخرت است و آن نعمت الهی ولایت و امامت و حب رسول الله و ائمه اطهار علیهم السلام است. زیرا ولایت هم سطح و هم سنگ توحید است.
حضرت آیت‌الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در خطبه دوم نماز جمعه امروز شهرستان سمنان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز گفت:سخن امام خمینی (ره) در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران که می‌فرمایند: کاش من هم یک پاسدار بودم و همچنین این سخن که می‌فرمایند اگر سپاه نبود کشور هم نبود بیانگر ارزش والای این نهاد مقدس است؛ و در وصف این نهاد مقدس کافی است.
البته در حفظ امنیت کشور تمامی یگان‌های نظامی و انتظامی اعم از نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات و... همه دخیل هستند.
وی همچنین با اشاره به میلاد حضرت عباس (ع) شخصیت دوم کربلا و روز عاشورا روز جانباز را نیز به کلیه جانبازان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و افزود: جانبازان شهیدان زنده اند و باید از خودشان و همسرانشان تشکر و قدردانی کرد.
آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خودبه دیدار چند روز گذشته رهبر انقلاب با کارکنان و وزیر اطلاعات اشاره کرد و گفت: در آن دیدار رهبری چند رهنمود داشتند که اهم آن‌ها شامل سه بخش مبارزه با فساد، انقلابی ماندن و گناه بودن جناح بازی در اطلاعات بود؛ که این فرمایشات رهبر انقلاب به وزیر و کارکنان اطلاعات فقط مربوط به این وزارتخانه نمی‌شود و کلیه نهاد‌های دولتی و غیر دولتی را شامل می‌شود.
آیت الله شاهچراغی در بخش پایانی سخنان خود به حرف‌های امریکایی‌ها در خصوص برجام و خورج از آن اشاره داشت و گفت: در طول عمر ۲۰۰ و چند ساله امریکا در دنیا این کشور بیش از ۲۰۰ جنگ را انجام داده است و این بیانگر وحشی گری و صفت شیطانی امریکا است که آخرین آن‌ها حملات موشکی به سوریه بوده است جبهه مقاومت ۷ سال است که در سوریه برابر اشرار و تروریست‌ها مقاومت کرده است و امریکا باید این را بداند که اگر ۷۰ سال هم در سوریه بجنگد کاری از دستشان بر نمی‌آید و شکست خواهند خورد.
وی افزود: زمزمه‌هایی نیز به گوش می‌رسد که امریکا می‌خواهد از برجام خارج شود. برجام تا کنون سودی برای ما نداشته است و خارج شدن آن‌ها هم تاثیری برای ما نخواهد داشت، به شرطی که نگاه ما ملت و دولت و مدیران به داخل باشد و به تولید ملی و کالای ایرانی اهمیت ویژه دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها