خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

عزت ما از فرهنگ حسینی است که چشم به بیگانه ندارد

امام جمعه مرند در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: عزت ما از فرهنگ حسینی است و این عزت را مردان بزرگی که فداکاری کردند و حسینی قدم برداشتند برای ملت ایران و مسلمانان خلق کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۲۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: شیعیان مکتب امام حسین (ع) چشم به دست دشمنان نمی دوزند و رهبر معظم انقلاب نیز در سال های اخیر بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و امسال نیز بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی توصیه کردند.
وی خاطرنشان کرد: مردم و دولت باید به طور عملی از کالاهای ایرانی حمایت کنند و این جبهه مهم و البته خطرناکی است که دشمن نیز روی آن تمرکز کرده است.
امام جمعه مرند همچنین با تبریک سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین العابدین (ع) گفت: تقارن تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) با میلاد امام حسین (ع) تقارن مبارکی است، سپاه یک نهاد فرهنگی - نظامی است که با انقلاب متولد شد و کارنامه بسیار درخشانی دارد.
وی ادامه داد: گروه تجزیه طلب و معاندان وابسته به بیگانگان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی درصدد تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند، اما نقش سپاه در حفاظت از امنیت پروازها، مقابله با جنگ نرم اقتصادی و مهار فتنه داعش و گروه های تکفیری بسیار با اهمیت است.
امام جمعه مرند ابراز کرد: اگر سپاه نبود وضعیت کشور ایران چگونه بود، مردم به ویژه نسل جوان باید با مطالعه و تحلیل گذشته، عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه در تامین امنیت را مورد بررسی قرار دهند

ارسال نظرات
پر بیننده ها