خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه به عنوان نهادی مقدس نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت کشور در سال های دفاع مقدس و پس از آن نیز داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پورمحمدی افزود: نقش موثر سپاه در حفاظت و صیانت از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی هم در داخل کشور و هم در کشورهای منطقه و همسایه در سال های اخیر به وضوح دیده می شود.
وی با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس گفت: نیروهای نظامی آمریکا در سال 59 به دستور دولت این کشور قصد ضربه زدن به مراکز حساس کشورمان و آزادسازی جاسوسان خود را داشتند که با امدادهای غیبی الهی زمین گیر شده و شکست خوردند.
حجت الاسلام پورمحمدی با یادآوری روز محیط زیست اضافه کرد: تمامی آحاد مردم و مسئولان باید در حفاظت از عرصه های طبیعی، باغات، اراضی کشاورزی و فضاهای سبز اهتمام بیشتری کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع کارکنان وزارت اطلاعات گفت: مسئولان نهادهای اجرایی در راستای پیشگیری از مشکلات و بحران ها، به گزارش های ارائه شده از سوی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اهمیت بیشتری دهند.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: براساس رهنمودهای رهبری، متاسفانه در مسائل اخیر و تشنج در بازار ارز، نفوذی ها و دشمنان دست داشته اند.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اقتدار وزارت اطلاعات به عنوان نهادی در خدمت حفظ امنیت، بیش از پیش شده است ادامه داد: کارکنان تلاشگر این وزارت همواره در راستای تامین امنیت و کسب اطلاعات لازم برای این منظور در داخل و خارج از کشور اهتمام می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: کارکنان وزارت اطلاعات نیز فازغ از وابستگی های گروهی و جناحی در خدمت حفظ امنیت جامعه و نظام اسلامی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها