خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهارعنوان کرد

پاسداران دلیرمردان و اسوه‌های ایثار

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه سپاه ماهیتی مردمی، انقلابی و ولایی دارد، گفت: پاسداران دلیرمردان و اسوه‌های ایثار و جهاد و شهادت هستند.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۱۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

پاسداران دلیرمردان و اسوه‌های ایثار و جهاد و شهادتسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه سپاه ماهیتی مردمی، انقلابی و ولایی دارد، عنوان کرد: پاسداران دلیرمردان و اسوه‌های ایثار و جهاد و شهادت هستند.

وی با تبریک فرا رسيدن سالروز ميلاد با سعادت بزرگ پاسدار دين و آزادگی، حضرت امام حسين (ع) و گرامیداشت ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر فداکاري و ايثار گفت:  پاسداران انقلاب اسلامي بازوان توانمند نظام و مدافعان راستين اسلام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه مدافعان حرم به زیبایی واژه پاسداری از حریم ولایت را توصیف کردند، عنوان کرد: مدافعان حرم جلوه‌های به تمام معنا از ایثار و گذشت و ولایتمداری را از خود بجا گذاشتند و ثابت کردند که  پاسدار ولایت بودن مرز نمی‌شناسد.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان مدافعان اصلی  از ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌حساب می‌آیند  و به همین خاطر امروز در سوریه و عراق پوزه داعش را به زمین زدند.

حسینی ولایتمداری را یکی از خصوصیات بارز پاسداران در حفظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: مهمترین  کار سربازان ولایت   تبعیت از ولایت است.

وی اضافه کرد: پاسداران الگویی چون امام حسین(ع) بزرگ پاسدار دین اسلام را دارند و همواره باید با درس‌گیری از حماسه عظیم عاشورا و دفاع از دین در نگهبانی از نظام شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود:  اوج رسالت پاسداران و بسیجیان پاسداری از حریم ولایت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: روز پاسدار را باید تبریک گفت به تمام عزیزانی که از حریم ولایت، از اصل انقلاب و آرمان‌های آن پاسداری می‌کنند و باید به سبز جامگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک ویژه گفت.

حسینی تاکید کرد: معنویت و دین‌مداری یک راهبرد اساسی برای پاسداری از انقلاب اسلامی است، پاسداران جوهره وجودی انقلاب را باور کرده‌اند و به آن ایمان آوردند.

وی در ادامه به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول جنگ هشت ساله و فراز و نشیب‌های پس از انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نهادهایی بود که در تمام عرصه‌های اقتصادی و... خوب درخشید و در پاسداری از انقلاب و هدف‌های آن می‌کوشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات