خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: بایستی جهادی وار در عرصه اقتصادی ورود پیدا کنیم و با خرید کالای ایرانی حمایت از کالا و تولید داخلی را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۰۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار علی شاهوردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان پیش از خطبه های نماز جمعه نهبندان با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه ماموریت های سپاه و بسیج را بازگو کرد و گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین  ماموریت های این نهاد مردمی است.
شاهوردی افزود: ناحیه بسیج سپاه نهبندان نیز تمام توان و ظرفیت خود را در اجرای فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب به کار بسته است و در همه زمینه ها گوش به فرمان ولایت است.

فرمانده سپاه نهبندان اظهار داشت: در شرایط دشوار و سخت که انقلاب و نظام مورد تهدید و هجمه قرار می گرفت سپاه پاسداران ورود پیدا کرده است و این را می توان در 8 سال جنگ تحمیلی،قائله ها و فتنه ها به وضوح مشاهده نمود.

شاهوردی مردم شهرستان نهبندان را مردمی ولایی و ولایتمدار خطاب کرد و خدمت رسانی را مهمترین و اولویت دار ترین شعار مجموعه سپاه عنوان نمود.

وی با بیان اینکه سعی بر اجرا و برگزاری بهترین برنامه ها در بخش های مختلف شده است از ورود در تامین امنیت سخن گفت.

فرمانده ناحیه نهبندان خدمات این مجموعه را در بخش های مختلف عمرانی و سازندگی، فرهنگی، آموزشی، اردویی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و... بیان کرد و از قرار گاه های پیشرفت و آبادانی شوسف، میغان و بندان نام برد.

راه اندازی گردان های بیت المقدس،کوثر، امام حسین(ع)،گشت های محله محور، واگذاری سلاح به عشایر،برگزاری رزمایش،میدان تیر، احداث 6 استخر دو منظوره، احیا 22 رشته قنات، ساخت مدرسه، اعزام  و پذیرش گروه های جهادی ، طرح همگام با کشاورز، توزیع بسته های بهداشتی؛ برگزاری کلاس فنی و حرفه ای برگزاری مراسم ملی و مذهبی، حفظ و نشرآثار و ارزش های دفاع مقدس، حلقات شجره طیبه صالحین، انهدام و مبارزه با باندهای مواد مخدر، اردوهای راهیان نور و... را از اهم فعالیت ها و اقدامات بسیج سپاه نهبندان در سال 96 برشمرد.

شاهوردی با بازگویی شعار سال و نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) خواستار حمایت از کالای ایرانی شد و افزود:بایستی جهادی وار در عرصه اقتصادی ورود پیدا کنیم و با خرید کالای ایرانی حمایت از کالا و تولید داخلی را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

فرمانده ناحیه نهبندان در پایان از حضور یکایک افراد شرکت کننده در مراسم یادبود اولین شهید مدافع حرم شهید مرتضی بصیری پور تقدیر و تشکر کرد.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها