خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان هستند و جانانه از خاک کشور دفاع می کنند و ارتش نیز قدرتمندترین نیروی بازدارنده دشمنان به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۰۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار کرد: در حالی که روزانه شاهد کشتار در مدارس آمریکا هستیم، دولت این کشور مشکلات درونی خود را رها کرده و در حال جنگ افروزی در خاورمیانه با هزینه‌های هنگفت است.

وی اضافه کرد: تجاوز این روزهای آمریکا و سایر کشورهای دست نشانده این کشور به سوریه، نیز حداکثر ذلت و بیچارگی آنها است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امروزه امنیت ایران به برکت جانفشانی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی زبانزد منطقه است، گفت: مردم کشور سوریه نیز به دنبال همین امنیت و آسایش هستند.

وی با گرامیداشت روز پاسدار افزود: پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان هستند و جانانه از خاک کشور دفاع می کنند و ارتش نیز قدرتمندترین نیروی بازدارنده دشمنان به شمار می رود.

وی در ادامه گفت: تجاوز دشمنان به کشورهای همسایه نیز جزو ذلت، نتیجه ای نخواهد داشت و کشورمان نیز حمایت خود را برای تامین امنیت و آرامش در منطقه خواهد داشت.

محمدی در ادامه خطبه های امروز خود با اشاره به فضیلت های شخصیتی امام حسین (ع) گفت: حفظ حرمت و عظمت انسانی یکی از مهمترین ویژگی های آن امام همام بود.

وی افزود: امروز نیز مسئولان کشورمان باید نهایت تلاش خود را برای حفظ حرمت مردم و رسیدگی به خواسته های آنان داشته باشند.

امام جمعه همدان با اشاره به حرمت‌شکنی آل سعود در حمله به کشور یمن در ماه‌های حرام سال، گفت: آل سعود تنها خائن نیست بلکه کافر نیز به شمار می رود؛ چراکه در ماه هایی که جنگ حرام است از حملات تجاوزگرایانه خود دست بر نمی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات