امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اعیاد شعبانیه به ویژه سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع)، گفت: این روز به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده چراکه امام حسین(ع) در پاسداری از دین اسلام شهید شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۰۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص اهمیت پاسداری که فرموده اند؛ «کاش من هم یک پاسدار بودم» و «تا رمق در جان دارم وظیفه من دعاگویی و سپاس از پاسداران است»، این روز را گرامی داشت.
وی در ادامه همچنین با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز به همه جانبازان دوران دفاع مقدس و آرزوی صحت و سلامت برای آن ها، اظهارداشت: باید در این روز از زحمات همسران جانبازان که شبانه روز و بی هیچ منتی در خدمت همسران جانباز و قطع نخاعی هستند، صمیمانه قدردانی کنیم.

امام حسین(ع) در راه پاسداری از دین شهید شد

وی با اشاره به دیدار کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته اظهار کرد: حیات هر کشور وابسته به اطلاعات است.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: هر کشوری که بخواهد در عرصه داخلی و خارجی قدرتمند باشد باید اطلاعات قوی و قدرتمندی نیز داشته باشد.
امام جمعه تبریز با قدردانی از کارکنان اداره کل اطلاعات استان که به طور شبانه روزی و گمنام از امنیت استان و کشور دفاع می کنند، گفت: وزارت اطلاعات در عرصه های مختلف تلاش جدی می کند که یکی از مهم ترین آنها مقابله با نفوذ دشمن است.
حجت الاسلام آل هاشم نفوذ فردی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را از دیگر نفوذهایی دانست که وزارت اطلاعات در مقابله با آنها تلاش شبانه روزی دارد.
وی اضافه کرد: مقابله با نفوذ سایبری از جمله نفوذهایی است که شاید به چشم نیاید، ولی وزارت اطلاعات به شدت با آن مقابله می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها