فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) :

سپاه، پاسدار آرمان های مکتبی ملت ایران است

سردار اکبری گفت: سپاه، پاسدار آرمانهای مکتبی ملت مسلمان و شریف ایران و تجلی گاه اقتدار سیاسی نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۹۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین بزرگداشت سوم شعبان، میلاد خجسته حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود ملی گروه رزم نوازان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، در این مراسم با تبریک تقارن سالروز تشکیل سپاه و روز پاسدار و میلاد فرخنده حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و میلاد حضرت امام سجاد علیه السلام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت.

سردار اکبری، گفت: عملکرد سپاه در طول 40سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی را در یک موضوع خاص نمی توان اشاره کرد؛ چرا که مأموریت و مسئولیت سپاه بر اساس قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات امام راحل و دیدگاه مقام معظم رهبری، حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی  در همه عرصه هاست.

وی افزود: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن در تمامی زمینه های مأموریتی سپاه مطرح است و باید به موضوعات متعددی که در طول دوران تشکیل این نهاد وجود داشته اشاره کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: موضوعات امنیتی یکی از مأموریت های سپاه بوده، مقابله با گروه هک های ضد انقلابی، هشت سال دفاع مقدس، عمق بخشی داخلی و خارجی و دفاع از حرم آل الله، مإموریت های سیاسی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی در سپاه و بسیج مستضعفین، از دیگر عرصه های حضور این نهاد انقلابی است.

سردار اکبری تصریح کرد: سپاه جلودار تحقق خواسته های مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف از جمله پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن و سازندگی کشور و اقتصاد مقاومتی می باشد.

این مقام ارشد نظامی استان؛ با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در مباحث فرهنگی، محرومیت زدایی و سازندگی؛ رضایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از عملکرد این نهاد مقدس را یادآور شد و وظایف آن بر مبنای اصل 150قانون اساسی جمهوری اسلامی را برشمرد.

سردار اکبری گفت: سپاه با عنوان نهادی بالنده و نوآور مولود تفکر راهبردی حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و یادگار ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سپاه، پاسدار آرمانهای مکتبی ملت مسلمان و شریف ایران و تجلی گاه اقتدار سیاسی نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد:  پاسداران فرزندان معنوی امام هستند و وارثان حماسه های ماندگار تشیع در طول تاریخ و پیروان راستین ولایت اند، که همواره طلایه دار گسترش ارزش های دینی و اخلاقی و انقلابی و فرهنگی و بصیرتی و معنویت در جامعه می باشند.

سردار اکبری اضافه کرد: اعضای محترم سپاه اعم از برادران و خواهران همواره با الگوگیری از حماسه جاودان کربلا ضمن لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه السلام و در راستای کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ، خود را سپر انقلاب در برابر تیرهای دشمنان قرار می دهند.

این مقام ارشد نظامی استان گفت: رشادت های پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس، تأمین امنیت پایدار در نقاط مرزی شمالغرب، جنوب شرق و جنوب غرب کشور مشهود است.

وی، در پایان حضور رزمندگان سپاه چهارمحال و بختیاری  برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان و حمایت از زلزله زدگان در استان کرمانشاه را از دیگر خدمت های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برشمرد.

گفتنی است: مولودیه خوانی و تجلیل از 22 پاسدار نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  استان چهارمحال و بختیاری از دیگر بخش های این مراسم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، همزمان با روز پاسدار و میلاد فرخنده حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار