سردار سلامی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۷۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران،‌ اظهار داشت: امروز روز میلاد ایثار، شهادت، آزادگی، ظهور و تجلی نور الهی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی امام حسین (ع) مظهر همه فضائل و تجلی همه زیبایی‌های عالم است.

وی ادامه داد: می‌دانید دشمنان رهبری عظیم‌الشأن این انقلاب که هدایت‌گر امت در همه این بحران‌های سخت بوده است، مورد هدف قرار داده‌اند. فرماندهان شما را در سپاه در فهرست تحریم‌ها قرار داده‌اند. آنها عملیات روانی خود را علیه سپاه سنگین کرده‌اند. ما از دشمنان گله‌ای نداریم اما گاه می‌بینیم برخی از دوستان‌مان البته انگشت‌شمار چشم در چشم ما می‌دوزند و به ما تبریک می‌گویند اما پژواک صدای دشمنان می‌شوند و زخم زبان می‌زنند، اما ما یاد گرفتیم وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ و از ملامت، ملامت‌کنندگان هم نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.

سلامی خطاب به صهیونیست‌ها تأکید کرد: ما شما را خوب می‌شناسیم، شما بسیار آسیب‌پذیر هستید، شما نه عمق و نه عقبه دارید، شما به اندازه یک عملیات بیت‌المقدس ما هستید، هر نقطه‌ای از سرزمین تحت اشغالتان تقاطع آتش از شمال و از غرب است، این پدیده جدید است. شما راهی برای فرار ندارید و در دهان اژدها زندگی می‌کنید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در اینباره خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت بسیار مقاوم‌تر از گذشته است، فکر نکنید جنگ‌های جدید مثل جنگ سال 2008، 33 روزه و 51 روزه است، این تصور باطلی است. دیده‌اید که جبهه مقاومت وقتی با تکفیری‌ها می‌جنگد چگونه آنها را جارو می‌کند و چگونه علف‌های هرز را از سر راه برمی‌دارد. شما هرگز قوی‌تر از آنها نیستید. شرارت‌هایتان زیاد شده است.

وی خطاب به صهیونیست‌ها ادامه داد: گوش کنید! هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت، کوچک‌ترین هدف، موجودیت شماست. کوچک‌تر از آن هدفی نیست. شما نمی‌توانید دومینوی اشغال سرزمین را وقتی که سربازان و شهروندانتان فرار می‌کنند، تحمل کنید. شما راه فراری جزء ریختن به دریا ندارید. به پایگاه‌های هوایی‌تان اعتماد نکنید آنها در دسترس هستند و زود از کار می‌افتند.

سلامی تصریح کرد:‌ به آمریکا،‌ انگلیس و فرانسه دل نبندید، آنها وقتی می‌رسند که شما نیستید، مثل رسیدن یک آمبولانس برای یک فردی که مُرده است و فقط می‌تواند او را تا قبرستان مشایعت کند. پس مراقب رفتارتان باشید و محاسبات خطرناک نکنید.

 

ارسال نظرات