فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

نمی توان با محافظه کاری از انقلاب دفاع کرد

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با استاد جلال محمدی؛ شاعر، نویسنده و پژوهشگر تاریخ از هنرمندان انقلابی، با اشاره به رواج نوعی تساهل و کاهش حساسیت‌ها در حوزه فرهنگ از دهه 70، گفت: محافظه کاری برخی دستگاه‌ها موجب شد که در حوزه فرهنگ مشکلاتی پدید آید، روشن است که با محافظه‌کاری نمی‌توان از انقلاب دفاع کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۵۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم با اشاره به لزوم پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خون هزاران شهید که در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ریخته شده است، مسئولیتی خطیر بر عهده هنرمندان انقلابی در دفاع  از انقلاب گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات، انقلاب اسلامی مسیر خود را طی می‌کند، با بیان خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب گفت: در دیداری که جمعی از پاسداران با حضرت آقا داشتند، ایشان خطاب به ما پاسدارها گفتند؛ اینکه شما "پاسدار انقلاب" هستید، نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی زنده است.

سردار خرم با یاد از شاعران برجسته انقلاب روانشاد قیصر امین پور و سیدحسن حسینی و نقش آنها در رشد و گسترش شعر انقلاب بیان داشت: وظیفه سپاه حمایت از هنرمندان انقلابی است، اگر چه شاید برخی‌ها بخواهند شرایط طوری باشد که هنرمندان انقلاب در انزوا قرار گیرند. باید پیشکسوتان هنر انقلاب با راهنمایی هنرمندان جوان نقش خود را ایفا کنند و بدانند که ما نیز آماده هر گونه حمایت هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد استاد شهریار بیان کرد: استاد شهریار اشعار متنوع و زیادی درباره موضوعات انقلاب سروده و حتی از شهدای حرم یاد کرده است ولی توجه لازم به بعد انقلابی شخصیت استاد شهریار انجام نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار