نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

جانبازان و ایثارگران ذخایر فرهنگی کشورمان/ بدخواهان از فرهنگ دفاع مقدس در هراسند/همسران جانبازان؛ حافظان آرمان های دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ذخایر فرهنگی جامعه اسلامی ما هستند که با ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت میتوانیم آموزه دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۱۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام از محور مقاومت،  فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس همیشه در هراس هستند، افزود: پاسداشت اندیشه های جانبازان و ایثارگران و تکریم خانواده های شهدا عامل پایداری فرهنگ شهادت است و به طبع آن جوانان انقلابی ایران با الهام از این فرهنگ کوچکترین تحرک دشمنان را رصد و پاسخ می دهند.

وی ادامه داد: جانبازان در زمره رزمندگانی هستند که در راه اسلام و قرآن به شهادت رسیدند، و اجر و پاداش همان انسان هایی را دارند که در پای آرمان های خود فرهنگی را بنا گذاری کردند که جامعه ما را در مسیر استقلال و آزادی هدایت میکند.

حجت الاسلام  آل هاشم با اشاره به شرایط سخت زندگی بعضی از جانبازان بیان کرد: اثرات جراحات سنگین جنگ هنوز هم در تن و روح بسیاری از رزمندگان اسلام و خانواده های آن ها تازه است و آن ها در این روزهای سخت به توجه نیاز دارند.

وی با بیان اینکه توجه به یادگاران جنگ نباید وجه مادی به خود بگیرد، گفت: جانبازان و ایثارگران و خانواده آن ها به توجه معنوی و تکریم نیاز دارد و نباید ارزش فداکاری و ایثار آنها را با مادیات مورد ارزیابی قرار داد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه همسران جانبازان و بانوان پاکدامن سرزمین ما که بسیاری از آن ها داوطلبانه این زندگی عزتمند و مشترک را انتخاب کردند، اظهار داشت: همسران جانبازان که شریک روزهای سخت پس از مجروحیت رزمندگان اسلام هستند و از آن ها پرستاری می کنند با جهاد معنوی و فرهنگی خود از آرمان های دفاع مقدس حفاظت و حراست می کنند.

جانبازان ذخایر فرهنگی کشورمان/ بدخواهان از فرهنگ دفاع مقدس در هراسند

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: حفاظت از آرمان های انقلاب و دفاع مقدس وظیفه همه آحاد ملت به ویژه مسئولان نظام است، چراکه فداکاران روزهای پر افتخار جنگ به معنای واقعی کلمه مدال عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام  آل هاشم با بیان اینکه چهار دهه پرصلابت را در برابر تهدیدات دشمنان پشت سر گذاشته ایم، گفت: مقاومت مردم سوریه و یمن هم که در برابر دشمنان اسلام ایستاده اند، به برکت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی شهادت است که با حضور مستشاری رزمندگان ایرانی در آن مناطق به منصه ظهور رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار