۲۳ میلیون نفر جامعه کارگری کشور را تشکیل می‎دهند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از ۲۳ میلیون نفر جامعه کارگری کشور را تشکیل می‎دهند که افراد بیمه‌شده تبعی این قشر نیز حدود ۴۶ میلیون نفر هستند.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۱۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نصرت اله بازوند امروز در حاشیه کلنگ زنی احداث میدان اسب‎دوانی و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای کارگر بروجرد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۲۷۶ مجموعه ورزشی در شهرستان‎ها و مراکز استانی فعال است اظهار کرد: علاوه بر جامعه کارگری، اقشار مختلف مردم از امکانات آن‎ها استفاده می‎کنند.
وی افزود: بیش از ۲۳ میلیون نفر جامعه کارگری کشور را تشکیل می‎دهند که افراد بیمه‌شده تبعی این قشر نیز حدود ۴۶ میلیون نفر هستند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مجموعه سوارکاری و سالن تیراندازی در مجموعه ورزشی شهدای کارگر بروجرد احداث می‎شود.
بازوند با اشاره به اینکه ساخت هر مجموعه سوارکاری حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، تأکید کرد: برای ساخت این مجموعه در بروجرد اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی علاوه بر مبلغ یادشده در نظر گرفته‌شده است.
وی از ابلاغ اعتبار موردنیاز برای احداث مجموعه سوارکاری و سالن تیراندازی بروجرد طی روز‌های اخیر خبر و ادامه داد: در هفته آینده کارشناسانی از وزارت کار برای طراحی این پروژه به بروجرد می‎آیند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: بر اساس پیش‎بینی‎های انجام‌شده درنهایت ظرف بازه زمانی ۵ ماهه این پروژه به بهره‎برداری می‎رسد.
بازوند با تأکید بر اینکه اکتفا به بودجه‎های ملی برای اجرای پروژه‎ها ناکافی است، بیان کرد: باید با استفاده از بودجه‎های استانی در کنار اعتبارات ملی زمینه را برای اجرا و گسترش طرح‎ها فراهم آورد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات