هیات اندیشه‌ورز بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان بیانیه‌ای را با محوریت لزوم حمایت از کالای ایرانی برای تحقق شعار سال صادر کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۱۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هیات اندیشه‌ورز بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان بیانیه‌ای را با محوریت لزوم حمایت از کالای ایرانی برای تحقق شعار سال به شرح زیر صادر کرد:

به‌نام خدا
تاکید چندسال اخیر رهبر فرزانه انقلاب (مدظله) حول مسائل اقتصادی کشور از سویی و مطالبات معیشتی قاطبه مردم از سوی دیگر، باری‌است که سال‌ها بر دوش همه مسوولین کشور در هر سه قوه سنگینی می‌کند اما هنوز به منزل مقصود نرسیده است.

اما این بار چرخاندن انگشت اشاره رهبری از سمت مسوولین به سوی آحاد مردم، نشان‌دهنده ارجاع یک عزم ملی، حاکمیتی و فراگیر به قدرت آحاد ملت برای آغاز یک انقلاب صنعتی، اقتصادی و فرهنگی در درون ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بی شک در این راستا تک تک افراد جامعه مسوول هستند و البته نقش اساتید متعهد دانشگاه در عرصه این گفتمان‌سازی و مسائل پیرامونی آن نقش بی‌بدیلی است و همگی ما باید در پیشگاه وجدان خود و وجدان بیدار ملت پاسخگو باشیم.

از این رو جامعه علمی بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان، با توکل به ذات احدیت، تمام همت خود را در جهت نیل به اهداف متعالی شعار سال، با امید به ایجاد شرایطی درخور و شایسته جامعه اسلامی به‌کار بسته و در این راه از هیچ کوششی در جهت فرهنگ‌سازی، جهاد علمی، ارتباط بیش از پیش دانشگاه با صنعت، تعامل با ارکان تصمیم‌ساز و مراجع تصمیم‌گیری دریغ نخواهد کرد.

من الله التوفیق و العاقبه للمتقین
هیات اندیشه‌ورز بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات