رئیس اداره مخابرات بهمئی در نشستلزوم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهر لیکک شورای اداری این شهرستان بر لزوم توسعه ارتباطات مخابراتی شهر لیکک در حوزه تلفن ثابت و پوشش شبکه‌های وای فای و توسعه شهرک گچ بلند و مسکن مهر تاکید کرد و این دو موضوع را از اولویت‌های اداره مخابرات در سال جدید عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
جهانبان اضافه کرد: اینترنت همراه اول در سطح شهر لیکک در برخی نقاط پوشش ندارد و برخی نقاط هم پوشش خیلی خوب است که به کارشناسی و رفع مشکلات نیاز دارد.
وی با بیان اینکه تمام روستا‌های شهرستان زیر پوشش ارتباطات مخابرات هستند، افزود: فیبر نوری سرآسیاب و ممبی نقطه ضعف ارتباطی شهرستان است که باید در این زمینه چاره اندیشی شود.
جهانیان اضافه کرد: شهر لیکک با حدود ۲۴ هزار نفر چهارمین شهر پرجمعیت استان است، اما مخابراتی در حد بسیار پایین نسبت به جمعیت شهری در اختیار دارد.
خردمند رئیس اداره آبفای روستایی شهرستان بهمئی هم با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در حوزه روستایی شهرستان گفت: چشمه چری که ۷۶ روستای شهرستان را در حوزه آب آشامیدنی پوشش می‌دهد با کاهش شدید آب مواجه است و کم شدن آب حوزه چاه دو پرنظری که به صورت ۲۴ ساعته آب بخشی از روستا‌های شهرستان را تامین می‌کند هم با افت شدید مواجه است.
رئیس اداره منابع آب بهمئی در این نشست گفت: خشکسالی بیشترین تاثیر را در کاهش سطح آب سفره‌های زیر زمینی و کمبود آب آشامیدنی در شهرستان دارد.
محسن افروزی افزود: در حوزه شهرک ولیعصر پیشنهاد ما این است که مخزن آبفای روستایی این منطقه زودتر وارد مدار شود و بهره برداری سریع از چاه عمیق حوزه ممبی برای تقویت شبکه آبرسانی تحت پوشش چشمه چری لازم و ضروری است.
رئیس اداره برق بهمئی در این نشست به مشکلات ضعف ولتاژ در فصل گرما اشاره کرد و گفت: با شرایطی که داریم امسال ضعف بیشتر ولتاژ نسبت به سال‌های گذشته پیش بینی می‌شود.
کوثری افزود: در حوزه پوشش مشکلات برق همه نقاط شهرستان کمبود نیرو و امکانات داریم.
وی گفت:با توجه به شرایط اقلیمی شهرستان با استفاده از پنل‌های خورشیدی می‌تواند کاهش ولتاژ را جبران کرد.
مهندس افشون معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت::
کاهش ولتاژ برق بهمئی به دلیل فاصله ۳۵ کیلومتری از ایستگاه است و برای جبران این کاهش، ایستگاه فوق توزیع شهرستان تا شهریور سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: سرقت کابل‌های شبکه برق، استفاده غیر مجازبعضی از مشترکین، عدم پرداخت مطالبات اداره برق شهرستان توسط بعضی از ادارات و مشرکین شرکت توزیع نیروی برق را با چالش مواجه کرده است.
معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان در ادامه گفت:: با توجه به کمبود نیرو در اداره برق شهرستان و گستردگی منطقه دفتر اتفاقات برق بخش یرآسیاب یوسفی به زودی راه اندازی و به پیمانکار واگذار می‌شود.
صالحپورمعاون مخابرات استان با اشاره به وابستگی مردم به مخابرات گفت:: زیربنای توسعه در دنیای امروز مخابرات است و مخابرات ایران و استان‌ها تلاش می‌کند که نیاز‌های ارتباطی را تامین نمایند.
وی اظهار داشت:در شهرستان بهمئی ۱۱ سایت تلفن همراه و ۱۲ سایت GSM روستایی وجود دارد که به نسبت جمعیت کاملا مطلوب است، اما گسترده و کوهستانی بودن منطقه بهمئی منجر به ایجاد نقاط کور ارتباطی شده است.
ارسال نظرات