فرماندار دنا در نشست ستاد مبارزه با موادهمکاری ادارات با رسانه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی مخدر این شهرستان گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام گرفته در سطح شهرستان، بخش پاتاوه و مرکزی دستگاهها و اداراتی همچون نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، بهزیستی، شهرداری، دانشگاه ها، سازمانهای مردم نهاد وهنرمندان نقش بسیار مضاعفی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان داشتند.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۸۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
بهشتی رو به اقدامات انجام گرفته در این زمینه اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی، میزگردها، مسابقات ورزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر از مهمترین اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

بهشتی رو نقش رسانه‌ها را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بی بدیل دانست و گفت: همه‌ی ادارات موظف شدند از طریق روابط عمومی‌ها همکاری‌های لازم با رسانه‌های سطح شهرستان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را داشته باشند.

جمع آوری خورده فروشان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دنا توسط دهیاران، پیشگیری، آموزش و آگاه سازی از طریق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر و پرداخت تسهیلات به بهبودیافتگان از مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات