مردم استان کهگیلویه و بویراحمدو ایران اسلامی سیلاب کلوار را با یک نجومی بگیر و محرومیت بیش از پیش آن می شناسند جایی که مردمانش در خانه های خشتی روزگار می گذرانند و طبیبی برای مرهم زخم هایشان ندارند .
کد خبر: ۹۰۰۸۲۸۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
آذرماه سال گذشته بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد علی محمداحمدی در همایش تجلیل از سفیران تبلیغ که در دفتر نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: مشی ما مشی اعتدال است ما از افراط و تفریط گریزانیم، زیرا نه منایع کافی، نه انرژی و نه زمان این را داریم که وارد حاشیه‌ها شویم و فرصت خدمت به مردم را از دست دهیم.
مدت زیادی از انتخاب نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و به اذعان مردم سیلاب کلوار آقای نماینده آن‌ها را فراموش کرده است و فقط برای رای آن‌ها را می‌خواست، اما چرا همچنان باید مردم سیلاب کلوار محروم از دیدار استاندار جدید استان باشندتا زخمی بر درد‌های آن‌ها اضافه شود.
گاز، آب شرب مناسب، راه، مسکن، عدم آنتن دهی تلفن و اینترنت و. مطالباتی بود که از همه مردان جوان سیلاب کلوار می‌شنیدیم. مطالباتی که بار‌ها گفته شد، اما گوش شنوایی برای آن‌ها نبود.
جنگل‌های زاگرس گرمای خانه‌های سیلاب کلواری‌ها بود، اما به همت منابع طبیعی استان و آبگرمکن‌های خورشیدی مدتیست که بلوط‌های زاگرس دیگر ایستاده نمی‌میرند، اما حیف که آفت‌های جوانه خوار امروز تبری بر ریشه درختان مریض آن دیار شده است.
درد های دیار سیلاب کلوار آنقدر زیاد است که نمی دانیم از کدام درد زادگاه نجومی بگیر سفره نشین انقلاب سید صفدر حسینی بگوییم و دیگر آن را ادامه نمی دهیم ولی امید واریم نماینده بویراحمد از لاک سکوت و پنهان شدن خارج شوند و با رانت سکوت سقوط مرهمی برای درد های سیلاب کلوار باشند.
ارسال نظرات