رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه گروهی عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۴۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

برپایی نمایشگاه گروهی عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، توسط کانون عکاسان و انجمن سینمای جوانان ملایر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاهی از عکس با عنوان «دوربین بی‌شعور است!» در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آیین گشایش این نمایشگاه که جمعی از هنرمندان حضور داشتند، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: هنرمندان بسیار خوبی در رشته عکاسی داریم که هنر آنها زبانزد است.

غلامرضا جمالی‌زاده افزود: هنر عکاسی از گذشته و به خصوص در دوره جدید مدیریت انجمن سینمای جوان ملایر، فعال است و اکنون نیز با انگیزه و پویاتر از قبل برای تعالی این هنر و استفاده از قابلیت‌های هنرمندان با استعداد قدم برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنر عکاسی به نوعی مقدمه فیلم‌سازی است، اظهار داشت: انتظار داریم هنرمندان با آموزش و فعالیت بیشتر در عکاسی، خود را برای تولید فیلم و به خصوص فیلم کوتاه آماده کنند و امیدواریم این نمایشگاه گروهی نویدبخش تعامل و همکاری هنرمندان برای پیشرفت هنر عکاسی و تأثیرگذاری بر فرهنگ و هنر ملایر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات