خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده خبر داد
رئیس مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی گفت: شبستان امام هادی (ع) جمکران با وسعت ۶ هزار متر مربع به موزه فقه و زندگی اختصاص یافته است که امیدواریم بتوانیم از این فضا به شیوه مطلوب استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۲۴۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
اختصاص شبستان امام هادی (ع) جمکران به موزه فقه و زندگی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان موزه فقه و زندگی با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) انجام شد، با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده در موزه فقه و زندگی اظهار کرد: در این موزه لوازم شخصی و برخی از یادگاری‌های باقیمانده از شهید آیت‌الله سعیدی را گردهم آورده و آن‌ها را در معرض دید عموم مردم قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از شبستان‌های تازه ساخته شده جمکران به موزه فقه و زندگی اختصاص یافته است، گفت: شبستان امام هادی (ع) با وسعت ۶ هزار متر مربع به این موزه اختصاص یافته است که امیدواریم بتوانیم از این فضا به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

رئیس مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: غرفه‌های مختلف از جمله مراجع، علما، شهدا، مقدسات، عبادات، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌های حلال و حرام، کسب و کار حلال و بررسی مباحث اقتصادی در این موزه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی آستان قدس رضوی، حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در غرفه مقدسات موزه فقه و زندگی به صورت ویژه دنبال می‌شود که امیدواریم در راستای تقویت این غرفه بتوانیم از ظرفیت‌های آستان‌های مقدس استفاده کنیم.

فلاح‌زاده از موزه‌ها به‌عنوان رسانه‌های قدرتمند یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در موزه فقه و زندگی به شیوه مطلوب به ترویج آموزه‌های دینی موردنظر بپردازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها